Sakafiora

Αυγούστου 1, 2008

ΟΛΑ ΡΟΖ

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 11:00 πμ

Πουρνό πορνό, οδηγώντας με χάρη το καμπριολέ μου στην παραλιακή, με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 101 χιλιομέτρων ανά ώρα για να ανεμίζουν οι πλεξούδες, είδα δυό ένστολους να μου κάνουν ωτοστόπ.

Σταμάτησα, γιατί είμαι και ψυχοπονιάρα, να δώσω στα μελανούρια ένα λιφτ, όταν προς έκπληξή μου διαπίστωσα αφενός ότι ο ένας εκ των δύο ήτο τελικά ξανθός αλλά το έκρυβε επιμελώς κάτω από το κασκέτο με το εθνόσημο, αφετέρου ότι είχαν ήδη παρκαρισμένο το αυτοκίνητό τους με τη μπλε ρίγα και το θαλασσί φωτάκι στην οροφή κι επομένως προς τι το ωτοστόπ? 

Τα αγόρια με ενημέρωσαν ότι στην τεράστια ευθεία ανάμεσα στη Βάρη και την Αγ.Μαρίνα οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να περιορίζουν την οδηγική τους δυνότητα στα 50 χιλιόμετρα την ώρα. Εγώ εφόσον πήγαινα με 101, πήγαινα με τη διπλάσια ταχύτητα (συν ένα) κι ότι θα με φιλοδωρούσαν με ένα ροζ χαρτάκι (χωρίς τα τηλέφωνά τους).

Ενώ ο (ακόμη) κοιμισμένος εγκέφαλός μου προσπαθούσε να αναλύσει, ταξινομήσει και επεξηγήσει όλες αυτές τις εισερχόμενες πληροφορίες, ενώ προσπαθούσε να κατανοήσει πώς η αποκαλούμενη από όλους «κότα» θα καταφέρει να πάρει κλήση για υπερβολική ταχύτητα κι ενώ προσπαθούσε (εις μάτην) να αποφασίσει αν πρέπει να δώσει συγχαρητήρια στα λεβεντόπαιδα για την μαθηματική τους κατάρτιση στον πολλαπλασιασμό (ή και στη διαίρεση, ανάλογα από πια μεριά βλέπεις το ποτήρι) ή αν θα πρέπει να δώσει εντολή στα γόνατα για επιτόπια σύγκρουση με την άσφαλτο, στους δακρυγόνους αδένες για άμεση έκκριση κροκοδείλιων δακρύων και στο στόμα για αναφιλητά και δικαιολογίες του τύπου εγώ είμαι ένα πτωχό πλην τίμιο κορίτσι (δεσποινίς ετών 36) που πάω στο μεροκάματο (του τρόμου), μεροδούλι μεροφάι και ολίγον από Αλίκη (θα το κάψουμε σήμερα με το ζαμπόν), τα παλικάρια άρχισαν από μόνα τους να μου κάνουν σκόντο ώστε να φανεί ότι μου κάνουν και χάρη (κανονικά είναι 350 ευρώ και αφαίρεση αδείας για δυό μήνες αλλά επειδή φαίνομαι ότι είμαι πολύυυυυυ καλό κορίτσι και δε θα το ξανακάνω και επειδή φαίνομαι κορίτσι που χει έλειψη ζαμπόν…). Εγώ δεν έβγαζα μιλιά, άλλωστε είχα πολλά στο μυαλό μου, το τυφλό αδερφάκι μου που μεγαλώνω με μεγάλες θυσίες μετά την άδικη απόλυση του πατέρα μας από τη φάμπρικα, τη μάνα μου που ξενοπλένει ασπρόρουχα στη σκάφη κι έχουν βγάλει ρόζους τα χέρια της, αφήστε που ένα μέρος του (πολυδιάστατου πια) εγγεφάλου μου προσπαθούσε να μετατρέψει τα 350 ευρώ σε μπάλες παγωτομανίας και ζευγάρια Blahnik (μιλάμε για ΠΟΛΥ παγωτό αλλά με σαγιονάρα ambercrombie).

Τελικά, απέκτησα ένα ροζ χαρτάκι αξίας 140 ευρώ, το οποίο, εξαργυρούμενο εντός δεκαημέρου (όχι του Βοκκάκιου συγκεκριμένα), έρχεται με έκπτωση 50% (όπως Χόντος) και την ικανοποίηση της μη αφαίρεσης της υπερπολύτιμης άδειας οδηγήσεως.

Αποφάσισα ότι αυτό δε θα αλλάξει τα σχέδιά μου αλλά τα άλλαξε. Πέρασα τα επόμενα δύο φανάρια με πορτοκαλοκόκκινο από αντίδραση και διπλοπάρκαρα έξω από τον Ελευθερουδάκη σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Οταν η ταμίας με πληροφόρησε ότι τα βιβλία που είχα παραγγείλει είχαν κάτω από 70 ευρώ (το 50% της εκπτωτικής κλήσης), σε πείσμα διάλεξα ακόμα δύο για να υπερβώ το όριο.

Τελικά, κατέληξα να πίνω το τήλιο μου στο γραφείο, χωρίς καμμία όρεξη για δουλειά και να ψάχνω μανιωδώς τρόπους να εξοικονομήσω 70 ευρώ από την καμπούρα του δημοσίου ώστε να τους τα επιστρέψω στην καμπούρα τους σε μορφή προστίμου. Από επιδότηση θα τα ανασύρω, από μπινιά θα τα ανασύρω, ούτε ξέρω και (για καλό όλων μας) δε θα σας πω ούτε και σας για την περίπτωση που κληθείτε ως μάρτυρες ούτε είδατε ούτε ξέρατε τον Παναή ούτε και κανέναν άλλο με τόσο μπανάλ όνομα (αν και έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη, ειδικά τώρα που οι δικαστικοί με ομόφωνη απόφαση διπλασίασαν τους μισθούς τους – χα!).

Το να τοποθετείς μία ταμπέλα με τον αριθμό 50 σε μια τεράστια ευθεία και μετά να αρχίζεις να σημαδεύεις με το ταχύμετρο τους επερχόμενους οδηγούς είναι ένας τρόπος για να εισπράξεις. Αλλά εντελώς πεπερασμένος. Μπορεί να ξέρετε πολλαπλασιασμό αλλά φαντασία μηδέν!

Το όσκαρ φαντασίας και πρωτότυπης κλοπής του πολίτη το παίρνει η κοινότητα που άλλαξε τη συχνότητα λογαριασμού νερού. Μετατρέποντας τους λογαριασμούς από τετραμηνιαίους σε τριμηνιαίους, χωρίς να αυξήσει το κόστος του νερού, εισπράτει απλούστατα ένα πάγιο παραπάνω (για να δω τα ξεφτέρια στον πολλαπλασιασμό τώρα), αφού το πάγιο φυσικά δε μειώθηκε. Ετσι και η κοινότητα εισπράτει παραπάνω λεφτά (για να φτιάξει δρόμους βεβαίως βεβαίως, δεν πιστεύω να είχε κανείς αμφιβολία πέρι τούτου) και εμείς είμαστε ευχαριστημένοι που δεν έκαναν το λογαριασμό μηνιαίο.

Ο,τι και να πεις, όταν οι διακοπές ξεκινούν ροζ δε μπορεί παρά να είναι υπέροχες!

Καλό μήνα!

Think pink, think positive (mathe kai prosthesh)

5 σχόλια »

  1. Υπέροχο Post με τις απαραίτητες ροζ πινελιές! Καλές διακοπές και το νου σου στα ξανθά μελανούρια γιατί κι εκεί που θα πας οδικώς θα πάς και σε βλέπω να κάνεις συλλογή από χαρτάκια άσπρα κόκκινα κίτρινα μπλε! Αυτό με τις πλεξούδες να μου το δείξεις καμιά φορά ναι?🙂

    Σχόλιο από one happy dot — Αυγούστου 1, 2008 @ 11:16 πμ | Απάντηση

  2. Nα θυμηθώ να πάρω μαζί μου και το ροζ μαγιώ😛

    Σχόλιο από sakafiora — Αυγούστου 1, 2008 @ 3:33 μμ | Απάντηση

  3. Ε, καιρός ήταν να σε γράψουν κι εσένα, αηδία είχες καταντήσει πιά…
    Γκαζοφονιά!
    (χαχαχαχαχαχα)

    Σχόλιο από Reborn — Αυγούστου 2, 2008 @ 11:02 πμ | Απάντηση

  4. Καλά ας μην είχες λιωμένο παγωτό απο παγωτομανια στα βυζια και θα σου λεγα μετά

    Σχόλιο από xipasmenos — Αυγούστου 6, 2008 @ 7:16 μμ | Απάντηση

  5. Klhsh gia yperbolikh taxythta h Sakafiora!
    Oyaoy!
    Koinoniko arthro h Sakafiora?
    2 fores oyaoy!
    Kai paei kai 3 fores oyaoy , gia tis anafores ths se prosthesh,pollaplasiasmo kai diairesh!!!
    Nomizo oti exo xasei epeisodia! Den se anagnorizo pia!

    Σχόλιο από Marika — Αυγούστου 7, 2008 @ 12:36 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

