Sakafiora

Σεπτεμβρίου 18, 2008

Ιστορίες τηλεφωνικής τρέλλας (Παρτ ουάν)

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 9:30 πμ

Πέρυσι το καλοκαίρι, κάθε Σάββατο και Κυριακή, στις 8.30 το πρωί, χτυπούσε το τηλέφωνο. Κάθε φορά, η συνομιλία ήταν η ίδια :

-Μπρος? (εγώ αγουροξυπνημένη)

-Ελα Πολύβιε? (μια γριεδίστικη φωνή)

-Δεν είμαι ο Πολύβιος, τι θέλετε?

-Τον ανιψιό μου τον Πολύβιο

-Λάθος κάνετε

-Μα αφού ο Πολύβιος μού ‘δωσε αυτό το τηλέφωνο

-Ε, σας έδωσε λάθος τηλέφωνο

Κλικ

 

Αυτό συνέχισε να επαναλαμβάνεται για εβδομάδες και η καλπάζουσα φαντασία μου είχε καταλήξει σε διάφορα εύλογα συμπεράσματα :

 

-Ο Πολύβιος είναι γκέυ, γι αυτό μοιάζουν οι φωνές μας

-Εγώ έχω φωνή νταλικέρη, γι αυτό μοιάζουν οι φωνές μας

-Η γιαγιά είναι κουφή, οπότε όλες οι φωνές είναι ίδιες

-Η γιαγιά είναι γκαβή και δε μπορεί να διαβάσει το νούμερο που της έγραψε ο Πολύβιος.

-Ο Πολύβιος είναι ένα μεγάλο κάθαρμα που έδωσε λάθος τηλέφωνο στην κακομοίρα τη θεία του για να μη τον ενοχλεί. Η θεία είναι μια αναίσθητη κατσίκα που του τα έχει ζαλίσει με τα «τι έφαγες, τι θα φας, τι να σου μαγειρέψω».

-Η γριά τα έχει με τον τεκνό-Πολύβιο αλλά λέει ότι είναι θεία του για να μη ζηλέψω εγώ (που νομίζει ότι είμαι η επίσημη γκόμενά του). Οκ, εξεζητημένο.

-Η γριά επιμένει ότι παίρνει το σωστό νούμερο, ίσως να υποψιάζεται ότι ο Πολύβιος έχει σπιτώσει καμμιά πιτσιρίκα (εμένα), γι αυτό τηλεφωνεί κάθε σ/κ ώστε να συλλέξει πληροφορίες και να τις μοιραστεί με τις υπόλοιπες γριές της οικογενείας, οι οποίες έχουν ήδη αρχίζει να ράβουν φουστάνια για το γάμο (τσάμπα του τα πρήζανε τόσα χρόνια του Πολύβιου «άντε και στα δικά σου παλικάρι μου»?).

-Η γριά έχει υποστεί 28 εγκεφαλικά και δεν καταλαβαίνει Χριστό.

 

Επειδή το ήθος μου δε μου επιτρέπει να βρίζω γηραιότερους, παρά μόνο πίσω από την πλάτη τους, και επειδή, στην τρυφερή ηλικία μου, όλοι είναι γηραιότεροι, έχω καταντήσει να μη βρίζω κανέναν.

 

 

Ετσι, ενώ η συνομιλία έπρεπε να είναι :

 

 

-Μπρος? (εγώ αγουροξυπνημένη)

-Ελα Πολύβιε? (η Θεία)

-Σου μοιάζω για Πολύβιος ρε κουφάλογο?

-Μα αφού ο Πολύβιος μού ‘δωσε αυτό το τηλέφωνο

-Λες να τον έχω εδώ και να σου τον κρύβω? Μα, για μισό λεπτάκι, ναι! εδώ είναι αλλά δε μπορεί να σου μιλήσει τώρα γιατί έχει τη γλώσσα του στο μ#^#*@ μου.

Κλικ

…kατέληξε να είναι :

 

 

-Μπρος?

-Ελα Πολύβιε?

-Κυρία μου, μου τηλεφωνείτε κάθε Σαββατοκύριακο και ζητάτε τον Πολύβιο. Σας έχω πει 100 φορές, δεν είμαι ο Πολύβιος!!!!!!!!!

(Μια δεύτερη γριεδίστικη φωνή ακούγεται από μέσα και λέει «Τον Πολύβιο τον Κουλούρη πές!», εγώ τραβάω τις λίγες τρίχες που μου έχουν απομείνει στο κεφάλι)

-Τον Πολύβιο τον Κουλούρη θέλω, είμαι η Θεία του.

-Εδώ δεν υπάρχει κανείς Πολύβιος, πόσο μάλλον Κουλούρης! Προφανώς έχετε λάθος νούμερο κι αν δε σταματήσετε να παίρνετε τηλέφωνο θα ειδοποιήσω την αστυνομία!

Κλικ

 

Η Θεία του Πολύβιου δε με ξαναενόχλησε. Τη μπουρού όλοι τη φοβούνται.

 

Φέτος το καλοκαίρι ζητούσαν συνέχεια τον Μυκωνιάτη Δημήτριο.

Από την τράπεζα. Για δάνειο. Από την τράπεζα. Για βίζα.

Εξυπνος ο Δημητράκης. Σε τράπεζα και σε γκόμενα μη δίνεις το σταθερό σου.

Τι κι αν εξηγούσα ότι έχω χρόνια αυτό το νούμερο… μόνο ο εκβιασμός της μπουρούς έπιασε πάλι.

Προς γνώσιν και συμόρφωσην.

Τώρα, κάθε φορά που σηκώνω το ακουστικό, έχω κι ένα μπλε φωτάκι να αναβοσβήνει από δίπλα – αχρείαστο να’ναι.

 

Το χειμώνα πάντως δε με ενοχλεί κανείς. Τι διάολο? Σε νάρκη πέφτουνε?

8 σχόλια »

  1. Ναι καλημέρα…
    Η Θεια του Πολυβιου είμαι.
    Θα σου πω εγω τι συμβάινει.
    Ο Πολύβιος τα έχει με το Δημήτρη και πήρανε μαζί τα δάνεια και τις κάρτες για να πάνε καζαμπλάνκα να νιώσουνε τον αέρα της αλαγής.

    Σχόλιο από Η θεία σου — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 10:07 πμ | Απάντηση

  2. Μήπως έχετε κάποιον άλλον Πολύβιο (οχι Κουλούρη) να βολέψουμε τη γιαγιά προσωρινά και τα βρίσκουμε εμείς καλέ!

    Σχόλιο από one happy dot — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 11:15 πμ | Απάντηση

  3. Φαντάζεσαι όμως ο πολύβιος να ήταν το τυχερό σου???? Εεεεεε?

    Σχόλιο από profylaktiko — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 2:21 μμ | Απάντηση

  4. εγώ απ’όλα αυτά έχω να ρωτήσω το εξής :
    Τι δουλειά είχε η γλώσσα του Πολύβιου στο
    μ%@$#% σου ??????????

    Σχόλιο από mec — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 3:41 μμ | Απάντηση

  5. Έλα… στο έκρυβα τόσο καιρό, αλλά… με λένε Πoλύβιο… μήπως με ζήτησε κανείς;

    :p

    Σχόλιο από kika — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 4:17 μμ | Απάντηση

  6. Θείτσα, φανταστικό σενάριο! Απορώ πώς δεν πέρασε από το διεστραμμένο μυαλό μου.

    Dot, υπάρχει ένας Πολύβιος στη Δραπετσώνα που κάνει εκπληκτικό σουβλάκι. Βολεύεσαι?

    Profylaktiko, φαντάζεσαι να κάνει search στο google με το ονοματεπώνυμό του (όπως ο ήρωας του wanted) και να πέσει στο μπλογκ? Αυτό θα είναι το τυχερό μου!

    Mec, όπως είπε κι η Λουκρητία στον Καστράτο, «γι αυτό λένε ότι είναι πάντα χρήσιμη μια ξένη γλώσσα».

    Kika, ετοιμάσου να πεθάνεις😛

    Σχόλιο από sakafiora — Σεπτεμβρίου 18, 2008 @ 4:30 μμ | Απάντηση

  7. Ρε παιδιά, και εγώ τον Πολύβιο ψάχνω…

    Σχόλιο από coachp — Σεπτεμβρίου 23, 2008 @ 7:25 μμ | Απάντηση

  8. Ο Πολύβιος (203 π.Χ. – 120 π.Χ.) ήταν Έλληνας ιστορικός, διάσημος για το βιβλίο του Οι Ιστορίες ή Η Άνοδος της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, που καλύπτει λεπτομερώς την περίοδο από το 220 ως 146 π.Χ. Είναι επίσης γνωστός για τις πολιτικές του απόψεις σχετικά με την εξισορρόπηση των εξουσιών. Απόψεις, που πολύ αργότερα χρησιμοποιήθηκαν κατά τη σύνταξη του Σύνταγματος των Ηνωμένων Πολιτειών.

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CF%82

    Σχόλιο από sakafiora — Σεπτεμβρίου 24, 2008 @ 5:32 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

