Sakafiora

Σεπτεμβρίου 19, 2008

Ιστορίες τηλεφωνικής τρέλλας (Παρτ τού)

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 9:14 πμ

Ενα απόγευμα επιστρέφω αποκαμωμένη σπίτι. Κάποια στιγμή αρχίζουν να μου τηλεφωνούν όλοι στο κινητό και να με ρωτάνε γιατί δεν απαντάω στο σταθερό.

 

Κάνοντας ένα γρήγορο έλεγχο, διαπιστώνω ότι δεν έχω κουφαθεί, δεν έχει βγει το τηλέφωνο από την πρίζα και δεν έχω μουγκάνει το μεγάφωνο.

Παίρνω από το κινητό μου στο σταθερό κι εδώ έχουμε τo πραγματιά παράδοξο :

Μου δίνει σήμα ότι χτυπάει, αλλά απο το σταθερό δεν ακούγεται κιχ.

Μέχρι που σήκωσα και το ακουστικό του σταθερού (για να μιλήσω στον εαυτό μου που με καλεί από το κινητό – άντε μωρή μουλάρα)!

Το αποτέλεσμα είναι μηδέν εις το πηλίκον (Κύριε των Δυνάμεων).

Αλλάζω 23 συσκευές, ανοιγοκλείνω μεγάφωνα, βαζωβγάζω πρίζες…

 

Τελικά, συνεπαρμένη από το πρωτόγνωρο αυτό μυστήριο, εγκαταλείπομαι στη μοίρα μου. Όποιος τετραγωνίσει τον κύκλο, ας περάσει μετά από δω να φτιάξει και το τηλέφωνο.

 

Μετά από ένα δίωρο, γίνεται η επιστροφή του μαύρου προβάτου, η επιστροφή των Τζεντάι, η συντέλεια του κόσμου και η Δευτέρα παρουσία :

Κουδουνίζει το σταθερό!

 

Το σηκώνω και μου το κλείνουν. 5-6 φορές.

 

Ξαναχτυπάει. Το σηκώνω :

-Μπρος?

-Ποιά είστε?

-Αυτό είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο! Εσείς ποιός είστε!

-Κοιτάξτε, κάλεσα και πριν. Παίρνω τηλέφωνο στο σπίτι μου και το σηκώνετε εσείς.

(κοιτάζω τριγύρω για να βεβαιωθώ ότι δε φοράω γάντια και αθόρυβα πάνινα παπούτσια, δεν έχω μαύρη κάλτσα στο κεφάλι, δεν έχω διαμάντια στις τσέπες, δεν κρατάω φακό, δεν είμαι ο Μπάμπης ο Σουγιάς και επιτέλους βρίσκομαι στο σπίτι μου!!!!!… μου έρχεται μια ιδέα)

-Για κλείστε, να τηλεφωνήσω κι εγώ στο σπίτι μου, να δω αν θα το σηκώσετε εσείς.

 

Για μια εβδομάδα είχαμε ανταλλάξει εν αγνοία μας τηλέφωνα. Μετά μας τα έφτιαξαν.

 

OTE IS MAGIC!

6 σχόλια »

  1. δεν το πιστεύω!
    Όλα τα τρελά, κουλά, παλαβά, συμβαίνουν στο Ελλάντα, στον ΟΤΕ και σε σένα!!!

    Σχόλιο από Marika — Σεπτεμβρίου 19, 2008 @ 2:51 μμ | Απάντηση

  2. συμφωνώ με την προλαλήσασα Μαρίκα.
    εκτός από το γεγονός ότι εσύ έχεις ΟΝ.
    «φταίει ο ΟΤΕ;»

    Σχόλιο από mec — Σεπτεμβρίου 19, 2008 @ 2:57 μμ | Απάντηση

  3. ON έχω τώρα που έβαλα μυαλό. Τότε είχα ακόμα τον ακατανόμαστο.

    Σχόλιο από sakafiora — Σεπτεμβρίου 19, 2008 @ 3:06 μμ | Απάντηση

  4. γιατι παραπονιεσαι δεν εχω καταλαβει…δεν φτανει που ετσι γνωρισες και κοσμο, ανέπτυξες το κοινωνικο σου προφιλ παραπονιεσαι και απο πανω…σε τι κοσμο ζουμε πια τοση αχαριστια…

    Σχόλιο από βλαμμένος — Σεπτεμβρίου 20, 2008 @ 8:32 πμ | Απάντηση

  5. Εγώ πάντως θα το διασκέδαζα, σκέψου να απαντάς τα τηλέφωνα ενός αγνώστου….τόσο σατανικό που ανατριχιάζω!

    Σχόλιο από xipasmenos — Σεπτεμβρίου 21, 2008 @ 1:03 μμ | Απάντηση

  6. Το 0 (μηδέν) το πήρες? Στο σπίτι μας ότι και να συμβαίνει επιστρέφουμε στην παλιά πλήν σταθερή αξία του 0 και ολα λύνονται! (ακόμα και τις ημέρες που δεν έχουμε τηλέφωνο, για κάποιο μυστήριο λόγο τύπου x-files το 0 είναι το μόνο που πατάς και δεν σου βγάζει πρόβλημα! Άγνωσται αι βουλαί του ΟΤΕ)

    Σχόλιο από one happy dot — Σεπτεμβρίου 22, 2008 @ 1:05 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

