Sakafiora

Οκτώβριος 8, 2008

Zeitgeist – το πνεύμα της εποχής

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 11:43 πμ

Παρακολούθησα το πολυσυζητημένο Zeitgeist και το addendum (στο site μπορεί κανείς να παρακολουθήσει δωρεάν την ταινία με ελληνικούς υπότιτλους, το addendum δεν έχει υπότιτλους ακόμα).

Στην ουσία πρόκειται για μια ταινία-ντοκυμαντέρ φτιαγμένη στο internet, που ασχολείται με τα εξής :

1. Με το Χριστιανισμό και κατά πόσον πρόκειται για ένα ξαναγραμμένο παραμύθι βασισμένο σε παλαιότερες παγανιστικές λατρείες.

2. Με την αμερικάνικη προπαγάνδα σε σχέση με την τρομοκρατία και τις φτιαχτές αιτίες πολέμου.

3. Με τα τραπεζικά καρτέλ και την παγκοσμιοποίηση

4. Με λύσεις-τρόπους αντιμετώπισης (στο addenduml)

 

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, “το Zeitgeist δημιουργήθηκε ως μιά μη κερδοσκοπική κινηματογραφική έκφραση, με σκοπό να εμπνεύσει τους ανθρώπους να κοιτάξουν τον κόσμο από μια πιο κριτική σκοπιά και να αντιληφθούν πως πολύ συχνά τα πράγματα δεν είναι όπως νομίζει το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού πως είναι”

Υποστηρίζουν ότι όλες οι πληροφορίες και πηγές είναι 100% ακριβείς. Παρόλα αυτά, στο πρώτο κομμάτι υπάρχουν πολλές ιστορικές και μυθολογικές ανακρίβειες, τις οποίες έχουν λάβει και ως video-απάντηση (με απίθανη μουσική επένδυση και μεγάλη ανατροπή στο τέλος όταν αποκαλύπτεται το όνομα του δημιουργού!).

Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος γίνεται ολόκληρη ανάλυση συμπτώσεων του Χριστιανισμού με άλλες θρησκείες, οι περισσότερες από τις οποίες είναι ανακριβείς. Το κεντρικό θέμα πάντως είναι «η θρησκεία είναι το όποιο του λαού κι ένας τρόπος για να καθοδηγούν τη μάζα οι έχοντες την εξουσία» (περσινά ξυνά σταφύλια).

Στο δεύτερο μέρος γίνεται ανάλυση στο θέμα των πύργων, υποστηρίζεται ότι έπεσαν με τη βοήθεια εκρηκτικών μηχανισμών από τους ίδιους τους αμερικάνους και γίνονται αναφορές και σε προηγούμενες περιπτώσεις, όπως το Pearl Harbor. Καταλήγει δε στο συμπέρασμα ότι οι τρομοκράτες δεν υπάρχουν καν αλλά είναι δημιούργημα της φαντασίας των εξουσιαστών που ήθελαν να δημιουργήσουν μια αφορμή για τη θέσπιση αντιτρομοκρατικών νόμων που περιορίζουν τις ελευθερίες του πολίτη.

Το τρίτο, και ίσως πιο ενδιαφέρον, μέρος αναλύει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουν οι τράπεζες και πώς καταφέρνουν να έχουν όλο τον κόσμο να δουλεύει για να τις ξεπληρώσει.

Στο addendum συνεχίζεται η οικονομική ανάλυση και βγαίνει το συμπέρασμα ότι μια κοινωνία βασισμένη στο χρήμα δε μπορεί παρά να δημιουργεί εξουσιαστές και σκλάβους. Το σύστημα πρέπει να αλλάξει καθώς δε μας καλύπτει ούτε ο καπιταλισμός, ούτε ο κομμουνισμός, ούτε ο σοσιαλισμός, ούτε ο φασισμός. Είναι όλα συστήματα που στηρίζονται στο χρήμα κι όχι στον άνθρωπο. Οι τύποι έχουν κάποιο πρόγραμμα που ονομάζεται venus project και έχει ως σκοπό να θέσει τον άνθρωπο σε πλήρη ελευθερία και στη φύση (ο Θεός κι η ψυχή τους πώς θα το κάνουν αυτό).

Λίγο από Χέγκελ, λίγο από Αριστοτέλη και τελικά οι προτεινόμενες λύσεις είναι :

-η τεχνολογία, με την οποία θα μπορούμε να ζούμε όλοι πλουσιοπάροχα χωρίς να δουλεύουμε. Θα δουλεύουν οι μηχανές για μας χρησιμοποιώντας φυσική ενέργεια χωρίς να μολύνουν το περιβάλλον. Θα έχουμε υπερσύγχρονα τρένα που θα μας πηγαίνουν από τη Ν.Υόρκη στο Πεκίνο μέσα σε δυο ώρες. Μόνο που δε μας είπαν ποιός θα κατασκευάσει όλα αυτά τα τρένα, τις ράγες και τις μηχανές που θα δουλεύουν αντί για μας, αφού εμείς δε θα δουλεύουμε 😛 Εγώ πάντως, αν μου εγγυηθείτε ότι δε θα δουλεύω, σας ψηφίζω ασυζητητί.

-να μη βλέπουμε CNN και ΒΒC, αλλά να ενημερωνόμαστε από ανεξάρτητες πηγές ειδήσεων που κυκλοφορούν στο ίντερνετ το οποίο είναι και η μόνη σωτηρία μας (σώσον). Εδώ συμφωνώ απολύτως και προτείνω να βλέπουμε όλοι παγκοσμίως STAR.

-να μην καταθέτουμε τα λεφτά μας στην J.P.Morgan, στη Bank of America ή στη Citibank, να μην παίρνουμε δάνεια από αυτές τις τράπεζες, ούτε να δουλεύουμε σε αυτές κι άμα δουλεύουμε να παριατηθούμε! Οποιος ξέρει ότι κόντεψα να φτάσω στα δικαστήρια με τη Citibank όταν πήγε να μου τζουρνέψει 8.63 δολλάρια, καταλαβαίνει πόσο συμφωνώ και με το θέμα των καταθέσεων στη Citi. Για την ιστορία, τα πήρα πίσω τα 8.63.

-να μη γίνουμε στρατιωτικοί. Πώς δεν το είχα σκεφτεί νωρίτερα, δε θα με χαλούσε να πίνω το καφεδάκι μου στην Τανάγρα, να το ξύνω όλο το πρωί και να επιστρέφω σπίτι μου στις 2 ενώ θα πληρώνομαι.

-να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αν έχουμε αυτοκίνητο να είναι μικρό και να καταναλώνουμε όσο λιγότερη βενζίνη γίνεται (εκεί που έφτασε άμα μπορείς κάνε κι αλλιώς), να βάλουμε οικονομικές λάμπες, ηλιακό θερμοσίφωνα, να πάρουμε υβριδικό αυτοκίνητο.

-να μην πιστεύουμε σε καμμιά θρησκεία, να μη δίνουμε λεφτά σε καμμιά θρησκεία. Για τα λεφτά εντάξει στην Ελλάδα ζούμε. Αν εξαιρέσεις ένα γάμο, μια βάφτιση και μια κηδεία, ο μέσος Ελληνας δε νομίζω να δίνει και τίποτα παραπάνω.

-να κάνουμε κλικ στο www.thezeitgeistmovement.com Κάνατε? Αυτή τη στιγμή πρέπει να έρχονται δύο φουσκωτοί του FBΙ κι ένας ξερακιανός της CIA με μεγάλη μύτη, γυαλιά με μαύρο σκελετό και καπαρντίνα να σας πάρουν σηκωτούς 😛

-εμείς έχουμε τη δύναμη να τα κάνουμε όλα. Ο άνθρωπος έχει τεράστιες δυνατότητες, γενιέται χωρίς ρούχα θρησκείες και στολές και στο χέρι του είναι να παραμείνει έχοντας επίγνωση ότι όλοι είναι όμοιοί του και δεν υπάρχουν διαφορές. Μεταξύ μας, εγώ είμαι λίγο καλύτερη, αλλά θα το κρατήσω κρυφό για το καλό όλων.

Το βίντεο τελειώνει επεισοδιακά, με τον υπάλληλο πολυεθνικής να πετάει το χαρτοφύλακα, την ξανθιά μοντέλα να πετάει το καθρεφτάκι της και άλλους να πετάνε τα σταυρουδάκια και τα φέσια τους.

Ωραία όλα αυτά που λέτε βρε παλικάρια μου αλλά η όλη υπόθεση μυρίζει «κοκοκό κι από αυγό τίποτα». Αντε και βγάλατε το βίντεο στο ίντερνετ, άντε και το παρακολούθησαν όλοι (το 100% σας δίνω έτσι με χουβαρντοσύνη). Πόσοι θα σας πιστέψουν? Οι μισοί (50%)? Και πόσοι από αυτούς θα καταφέρουν να κάνουν πράξη τα παραπάνω? Το 1/5? Μιλάμε μετά βίας για το 10%. Για να’χετε αποτέλεσμα πρέπει να γίνει πράξη από όλους χωρίς εξαίρεση, πράγμα και ουσιαστικα και στατιστικά αδύνατο, εκτός κι αν το επιβάλλετε με πραξικόπημα (εδώ που τα λέμε δεν είναι κι άσχημη ιδέα, ο Τσάβες μια χαρά τα καταφέρνει).


Μου θυμίζετε τους οικολόγους που, αντί να στριμώξουν τα κωλαράκια των βιομηχάνων να μη μολύνουν το περιβάλλον, στριμώχνουν το δικό μου κώλο να κάνω ανακύκλωση, να βάλω ειδικούς λαμπτήρες στο σαλόνι μου, να αγοράσω καινούρια ντουί γιατί τα παλιά δεν κάνουν, να αγοράσω καινούριους διπλούς κάδους γιατί πώς αλλιώς θα δείξουμε ότι είμεθα και οικολόγοι. Ε, όχι ρε παιδιά. Δε το μολύνω εγώ το περιβάλλον επειδή δεν ξεχωρίζω τα τενεκεδάκια από τα αποφάγια και τις κουράδες. Ας σταματήσει το εργοστάσιο να ρίχνει τα απόβλητα στο ποταμάκι και λύθηκε το πρόβλημα. Κι αν δε μπορεί, ας πάψει να υπάρχει το εργοστάσιο. Και δε θα χρειαστεί να κάνει κανείς μας ανακλύκλωση και άλλες τέτοιες μαλακίες.


Ετσι λοιπόν και στην περίπτωση του Zeitgeist. Θέλετε να επιτεθείτε στο σύστημα, να φέρετε τα πάνω κάτω, να καταργήσετε κάθε εξουσία? Δε χρειάζεται να στριμωχτώ εγώ και να μη δω CNN. Αν το CNN είναι corrupted όργανο της εξουσίας ας μην υπάρχει CNN. Δε θέλετε να υπάρχει στρατός? Citibank? Ας πάψουν να υπάρχουν.


Χρειάζονται πολύ πιο δραστικά μέτρα για να αλλάξεις τον κόσμο. Δεν αλλάζει τίποτα με το να μπαίνεις στο βενζινάδικο με το τσικουεντσέντο και να λες «νιάνια νιανιάνια εγώ δε βάζω 100 λίτρα βενζίνη, βάζω μόνο 10» (εκτός ίσως από τη διάθεση του βενζινά που θα γελάει μέχρι μεθαύριο με τα μούτρα σου).


Εδώ ο ασθενής παθάινει ανακοπή κι εμείς του βάζουμε θερμόμετρο.


Θέλει νεκροί χιλιάδες να ‘ναι στους τροχούς!

Και δεν εννοώ τίποτα μπόμπες και δολοφονίες, αυτά είναι της γιαγιάς μου. Τα σύγχρονα όπλα είναι ηλεκτρονικά. Αυτοί που δουλεύουν σε καίρια πόστα να μην παραιτηθούν (προς Θεού) αλλά να σβήσουν π.χ. όλα τα δεδομένα. Σας χαλάει?

….μα τι επαναστάτρια είμαι επιτέλους, κάτσε γιατί φοβάμαι μήπως μπήκε η Φαραντούρη μέσα μου… και, όχι τίποτα άλλο, έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι χωράει…

Tέλος, τώρα που πέτυχε ο εξορκισμός, ως γνήσια Σακαφιόρα, θέλω να κάνω μια πολύ σημαντική ερώτηση :

 

Αφού δε θα δουλεύουμε, τι θα τρώμε? Μη γελάτε, είναι σημαντικό. Εντάξει να μη δουλέψω εγώ, δε θα πεινάσει κανείς. Αν όμως δε δουλεύει ο αγρότης, ο κτηνοτρόφος κι ο ψαράς, τι θα τρώμε ρε παιδιά?  Εκτός κι αν υπάρχει τεχνολογία που βγάζει τα πρόβατα για βοσκή παίζοντάς τους φλογέρα (γιατί εγώ το παϊδάκι άμα δεν έχει μουσική παιδεία δεν το τρώω), μετά τα σφάζει, τα ξεαντεριάζει για τη μαγειρίτσα, τα σουβλίζει, στα σερβίρει και πλένει τα πιάτα. Αν υπάρχει τεχνολογία που φυτεύει, ξεφλουδίζει, κόβει και τηγανίζει πατάτες και βγάζει βόλτα το εκπαιδευμένο γουρουνάκι για να ανιχνεύσει τρούφες (διότι είμαστε και γκουρμέ), τότε είμαι 100% μαζί σας.

Avanti popolo!

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisements

17 Σχόλια »

  1. Κοίτα να δεις που για μια φορά συμφωνώ μαζί σου.Από την άλλη άμα δεις πως σκέφτεται ο μέσος Redneck Αμερικάνός και τι λέει θα συμφωνήσεις ότι για αυτό αυτά που λέει η ταινία και πολλά είναι.

    Σχόλιο από mec — Οκτώβριος 8, 2008 @ 3:53 μμ | Απάντηση

  2. χαίρομαι που μπήκες επιτέλους στο σωστό δρόμο εξάδερφε

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 8, 2008 @ 4:31 μμ | Απάντηση

  3. Ωπ!
    Τι έγινε εδώ;
    Συντρόφισσα επαναστάτρια;
    Συμφωνώ απολύτως με όσα λες. Απολύτως!
    Και θέλω να σου ζητήσω να έρθεις στην επόμενη συγκέντρωση μας!!

    Υ.Γ. αν θέλεις και επειδή απότι διαβάζω… έχεις τον τρόπο σου … μην αμελήσεις τη συνδρομή σου για τον Οκτώβριο και αν τώρα έχεις και κάποιο ακίνητο…! Δεχόμαστε και ανταλλαγές (με προτίμηση σε λίμνες, υδροβιότοπους, καταρράκτες …)!

    Υ.γ.

    Σχόλιο από Καημός — Οκτώβριος 8, 2008 @ 5:52 μμ | Απάντηση

  4. Καημέ μου αγιάτρευτε, μάλλον με έχετε παρεξηγήσει. Η πραγματική μου προσωπικότητα είναι αυτή της Σακαφιόρας που ρωτάει τι θα τρώμε. Τα επαναστατικά τα λέω μόνο όταν μπαίνει η Φαραντούρη μέσα μου 😛
    Anyway, τι συγκέντρωση είναι αυτή? Εχει μπουφέ?

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 9, 2008 @ 11:16 πμ | Απάντηση

  5. Όπως και να έχει το Zeitgeist είναι μια αφορμή για κουβάντα και αυτό είναι στα + του.
    Συμφωνώ σε αρκετά αλλά όχι σε όλα. Αλλά θα πάει πολυυυυυυυυ μακριά η βαλίτσα αν κάτσουμε να γράψουμε για όλα αυτά. Και σκέψου πόση ενέργεια θα καταναλώσω, οπότε καλύτερα να το κλείσω το pc από το να κάθομαι να γράφω μισή ώρα

    Σχόλιο από zamuc — Οκτώβριος 10, 2008 @ 11:00 πμ | Απάντηση

  6. Kai ti kanis mori savoura gia na veltioseis ti mizeri zoi sou esy?
    Ksipnas, pas sti doulia, tros, katapinis mia poutsa kai koimase?

    Sigxaritiria gia tin ironia.
    Pes mas tin protasi sou gia allagh, anti na aradiazeis eksipnades.

    Ama de doulepseis 8a se taizei i mama. Dokimase to.

    Σχόλιο από Tanto — Οκτώβριος 12, 2008 @ 10:46 μμ | Απάντηση

  7. Αγάπη μου, εμένα η ζωή μου είναι υπέροχη. Ξυπνάω, πάω για δουλειά και μετά ρίχνομαι με τα μούτρα στον άρτο και στα θεάματα. Κάνω ό,τι μου γουστάρει, διαβάζω, πάω σινεμά, ταξιδεύω εντός και εκτός Ελλάδος 30 φορές το χρόνο, ψωνίζω, τρώω τα νοστιμότερα φαγητά και κοιμάμαι ήσυχη το βράδυ με το που ακουμπήσει ο σβέρκος μου το μαξιλάρι.
    Οσο γι αυτούς που έχουν μίζερη ζωή, όχι ότι με νοιάζει ιδιαίτερα, αλλά θα τους πρότεινα να μην παίρνουν δάνεια που δε μπορούν να τα ξεπληρώσουν, να μην αγοράζουν με τις πιστωτικές γκούτσι, να μην έχουν αυτοκίνητο και μηχανή, να μην πηγαίνουν διακοπές το καλοκαίρι, να μην αραδιάζουν από 8 κουτσούβελα που δε μπορούν να μεγαλώσουν και τότε είμαι σίγουρη ότι δε θα πεινάνε at least.
    Δε σας φταίει το οικονομικό ούτε το κοινωνικό σύστημα αν δεν ξέρετε να κάνετε κουμάντο.
    Αυτή είναι η επίσημη πρότασή μου. Απλά μαθήματα οικονομίας χρειάζεστε.
    Για να κάνεις επανάσταση χρειάζεσαι αρχίδια, όχι γλώσσα.

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 13, 2008 @ 10:10 πμ | Απάντηση

  8. Ti eironia auti vre kopelia(sakafiora)…
    Exo tin entuposi oti eisai mia kakomathimeni, pou ta exei vrei ola etoima apo tin oikogeneia tis kai kathesai kai krineis ton kathena.
    Gia na les emmesos plin safos oti den ftaiei to oikonomiko kai to koinoniko sustima kai oti euthinetai o kathenas pou den xerei na kanei koumanto stin zoi tou, profanos deixneis enas anthropos pou den exei krinei akoma ton eauto tou. Den xereis ti simainei na douleueis gia na dimiourgeis,na paleueis, esu logika ta exeis vrei etoima kai apla ta xairesai.Otan omos «agapi mou» bgazeis ton basiko, kai den exeis tin boitheia apo tous goneis sou i apo kapoion allon, kai sou sumvei kati pou den to exeis upologisei, paradeigma ugeia, tha vgeis ektos proupologismou opote mporei na xreiastei na pareis kai daneio kai pistotiki ktl.

    Kai kati teleutaio, exeis dikio oti gia tin epanastasi prepei na exeis arxidia kai oxi glossa. Apla apo ton tropo omilias sou diapstono, kai einai prosopiki mou gnomi oti exeis megali glossa!!!!

    Filika.
    Marios

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 21, 2008 @ 11:06 πμ | Απάντηση

  9. Marie,
    Το θέμα έχει ως εξής. Το σύστημα σου δημιουργεί ανάγκες μη πραγματικές.
    Αν είσαι ζάμπλουτος μπορείς φυσικά να καλύπτεις όχι απλά τις ανάγκες σου αλλά και την κάθε τρέλλα που θα σου ρθει στο κεφάλι. Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί που δεν είναι ζάμπλουτοι θέλουν να ζουν σα να είναι.
    Αν λοιπόν παίρνεις το βασικό, καλύπτεις τις πραγματικές σου ανάγκες μια χαρά και κάνεις και καβάτζα για την περίπτωση που σου συμβεί κάτι.
    Πιστωτική και δάνειο παίρνεις επειδή θεωρείς ανάγκη την 40 ιντσών τηλεόραση και το εξοχικό στο χωριό. Δεν ξέρω κανέναν που να πήρε δάνειο για λόγο υγείας ή επειδή δεν έχει να φάει.

    Επομένως, φταίει το σύστημα που παίρνει ο άλλος δάνειο 35 χρόνια για να χτίσει το τρίπατο στην Κορώνη?
    ‘Η το ξερό του?
    Από μόνος του γίνεται δούλος του συστήματος και δουλεύει τα επόμενα 35 χρόνια να ξεχρεώσει τα τζιπ και τις χιλιάρες μηχανές. Διότι θεωρεί ανάγκη να χει σπίτι στην πόλη, σπίτι στο χωριό, σπίτι στο νησί, τζιπ, μηχανή, μικρό αυτοκίνητο πόλης και παπάκι για τα κοντινά.
    Κι από μόνος του φυσικά γίνεται δούλος της ανάγκης του να έχει όλες αυτές τις πλασματικές ανάγκες.

    Πραγματικά ελεύθερος είναι αυτός που δεν έχει τίποτα να χάσει. Λίγο Joplin θα έκανε καλό σε όλους μας.

    Φιλικά,
    Σακαφιόρα

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 21, 2008 @ 11:15 πμ | Απάντηση

  10. Logiko, alla pote den xereis pos tha sou ta ferei i zoi.
    Episis, oi apaitiseis tis zois exoun auxithei.Den einai opos itan palaiotera. Den gnorizo tin ilikia sou, kai den thelo na emfanisto os o «sofos» apla se enimerono oti oi apaitiseis einai megales. Episis, pisteuo oti oloi oi anthropoi exoun tin anagki kai na vgoun exo kai na paroun ena amaxi ktl.
    Paratiro omos pleon oti apeuthinesai se mia sugkekrimeni maza anthropon. Oi opoioi einai oi koinos «zamploutoi». Auti tin «omada anthropon» den mporeis na tin entaxeis sto geniko sunolo kai na vgaleis etsi sumperasma. Oi zamploutoi ontos to kanoun. Alla kalo einai na gnorizeis oti oi perissoteroi anthropoi pou exoun parei daneia, pistotikes kartes ktl, itan giati irthan se mia «A» anagki. Kaneis – logikos – anthropos den xreonetai me daneia – pistotikes ktl gia na paei diakopes ta xristougenna i to kalokairi.

    Filika,
    Marios

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 21, 2008 @ 11:39 πμ | Απάντηση

  11. Agapiti Sakafiora,

    Logiko, alla pote den xereis pos tha sou ta ferei i zoi.
    Episis, oi apaitiseis tis zois exoun auxithei.Den einai opos itan palaiotera. Den gnorizo tin ilikia sou, kai den thelo na emfanisto os o «sofos» apla se enimerono oti oi apaitiseis einai megales. Episis, pisteuo oti oloi oi anthropoi exoun tin anagki kai na vgoun exo kai na paroun ena amaxi ktl.
    Paratiro omos pleon oti apeuthinesai se mia sugkekrimeni maza anthropon. Oi opoioi einai oi koinos «zamploutoi». Auti tin «omada anthropon» den mporeis na tin entaxeis sto geniko sunolo kai na vgaleis etsi sumperasma. Oi zamploutoi ontos to kanoun. Alla kalo einai na gnorizeis oti oi perissoteroi anthropoi pou exoun parei daneia, pistotikes kartes ktl, itan giati irthan se mia «A» anagki. Kaneis – logikos – anthropos den xreonetai me daneia – pistotikes ktl gia na paei diakopes ta xristougenna i to kalokairi.

    Filika,
    Marios

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 21, 2008 @ 11:42 πμ | Απάντηση

  12. Εσύ δηλαδή ξέρεις άνθρωπο που να έχει πραγματική ανάγκη και να πήρε κάρτα ή δάνειο?
    Εγώ νομίζω ότι, αν όχι το 100%, τότε τουλάχιστον το 99% έχει τις κάρτες χρεωμένες με ρούχα και ηλεκτρικές συσκευές. Κανείς δεν έχει κάρτα από πραγματική ανάγκη. Τουλάχιστον κανείς από τους γνωστούς μου και κανείς από τους γνωστούς των γνωστών μου, οι οποίοι σαφώς και δεν είναι ζάμπλουτοι.

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 21, 2008 @ 12:05 μμ | Απάντηση

  13. Agapiti Sakafiora,

    Tha sou apantiso stin erotisi pou ekanes me ena polu aplo paradeigma. As paroume enan anthropo me enan vasiko mistho, me suzigo kai ena paidi. Pernaei me ton mistho tou axioprepi, alla kapoia stigmi xalaei to psigeio (vasiki oikiaki suskeui), ena psugeio kostizei peripou 500euro. O anthropos autos exei kapoies oikonomies kai ta plironei apo ekei. Mporei omos na xreiastei kai ena pluntirio rouxon, dioti to proigoumeno xalase logo oti douleue polu kai sunexeia. Den gnorizo an exeis paidia, alla an exeis tha to katalaveis. Opote? Ti kanei? Pairnei ena kainourgio kai me megaliteri xoritikotita kadou. Auto simainei oti einai pio akrivo, den ginetai omos na to plirosei metritois giati tha xemeinei meta. Opote? Bazei doseis. Kai os gnoston to ena fernei to allo kai to apotelesma tha einai na xreothei dipla.. Opote…

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 21, 2008 @ 12:49 μμ | Απάντηση

  14. Agapiti mou Sakafiora,

    Kalo einai na koitame sfairika kapoia pragmata kai na min eimaste apolutoi. Den sumfono me tin «ideologia» kapoion oti prepei na pane diakopes eno den exoun plirosei to tilefono i tin DEH i to nero, alla sumvainei. Se ola auta omos suntelei kai i oikonomiki krisi pou pernaei auti tin stigmi i Ellada. Min ta isopedonoume ola.

    Pira to tharros kai egrapsa se auti tin apantisi sou giati apantises ston Tanto arketa eironika. Fanikes uperoptiki (an den eisai gunaika zito sugnomi) kai edeixes genika enan anthropo pou ta exei – i nomizei oti ta exei – ola lummena.

    Auta.

    Filika,
    Marios

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 21, 2008 @ 1:54 μμ | Απάντηση

  15. Αν δεις τι μου έγραψε ο Ταντο για πούτσες κλπ θα δικαιολογήσεις απόλυτα οποιαδήποτε απάντηση κι αν του έδωσα. Απλά ο καθένας έχει τον τρόπο του. Εγώ αντί να βρίσω ειρωνεύομαι – o καθείς όπου έχει ταλέντο :p

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτώβριος 21, 2008 @ 5:13 μμ | Απάντηση

  16. Τώρα εγώ είμαι άσχετη που λέω οτι το όπιο γράφεται με «ι» κι όχι με «οι»..?

    Σχόλιο από Reborn — Οκτώβριος 22, 2008 @ 12:48 πμ | Απάντηση

  17. Ο τρόπος του Tanto δεν ήταν πρέπων, απλά και η ειρωνία δεν ήταν όμορφη. Ο καθένας όμως με τον τρόπο του.

    Σχόλιο από Marios — Οκτώβριος 22, 2008 @ 8:33 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: