Sakafiora

Οκτωβρίου 31, 2008

Ουδέν κρυπτόν

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 5:20 μμ

Επτά αλήθειες για την αφεντομουτσουνάρα μου :

1. Βαριέμαι απίστευτα να παίζω μπλογκοπαίγνια και, όταν τα παίζω, νιώθω την ίδια ευχαρίστηση που μπορεί να δώσει σε κάποιον το «πούν’το πούν’το το δαχτυλίδι» και το «περνά περνά η μέλισσα». Ευχαριστιέμαι όμως υπερβολικά να γκρινιάζω για αυτό το θέμα και να κάνω τους άλλους να υποχρεώνονται που τους έκανα την τιμή να παίξω, οπότε μου ‘ρχεται μία η άλλη.

2. Βρίσκω μεγάλη ευχαρίστηση στις μικρές χαρές της ζωής, όπως π.χ. να στέκομαι νωχελική στα δεξιά στις κυλιόμενες του μετρό, να τρέχει και να με προσπερνάει πανικόβλητος κάποιος δίπλα μου, να σκοτώνεται να φτάσει στην αποβάθρα και το μετρό να έρχεται μόνο όταν έχω φτάσει κι εγώ πολύ αργότερα.

3. Τσακώνομαι σπανίως αλλά όταν το κάνω, εκτός του ότι έχω πάντα δίκιο, γίνεται με τόσο ειρωνικό και υπεροπτικό τρόπο που δεν το εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου να τσακωθεί μαζί μου. Φοβού! :P

4. Oταν δεν έχω βαμμένα τα νύχια μου, τρώω τα πετσάκια γύρω από τα νύχια. Μπιχ!

5. Τρελένομαι για το κωμωτήριο. Το θεωρώ τον ψυχολόγο του μέλλοντος και μόνο εκεί μου περνάνε όλα (που συνήθως δεν έχω τίποτα αλλά λέμε για μια ώρα ανάγκης). Μπορώ να κάθομαι με τις ώρες να μου κάνουν μανικιούρ, πεντικιούρ, να με λούζουν, να με χτενίζουν και γενικώς απολαμβάνω οτιδήποτε κάνει κάποιους να περιστρέφονται τριγύρω μου με σκοπό να με ευχαριστήσουν. Αν βρεθεί άντρας να κάνει μασάζ, μανικιούρ, πεντικιούρ, χτενίσματα, λουσίματα και να σιδερώνει, τον παντρεύομαι!

6. Πάω στην όπερα και μετά στη συναυλία των Rolling Stones, στη συναυλία της Μadonna και μετά στη Στανίση. Τα cd που γράφω έχουν την ίδια ανομοιομορφία κι έχω την κακή συνήθεια να τα δωρίζω και σε άλλους.

7. Πάσχω από μόνιμη αφηρημάδα και αλτσχάιμερ ειδικά σε θέματα που θεωρώ ασήμαντα, δηλαδή σχεδόν σε όλα. Μέχρι να τελειώσω το λύκειο δεν είχα μάθει τη σειρά των δώδεκα μηνών, μέχρι και σήμερα μπερδεύω την Τρίτη με την Πέμπτη στα αγγλικά, έχω κάνει τη φοβερή ερώτηση «πώς τον λέγαν αυτόν που περπάτησε πάνω στο νερό?» και παίζει να είμαι η μοναδική τριτοδεσμίτισα που έχει γράψει ποτέ 5.5 στην ιστορία στις πανελλήνιες… και τώρα που το λέω δε θυμάμαι αν το 5.5 ήταν βαθμός ή μόρια.

Θα μπορούσα να γράφω και να μιλάω επί ώρες για τον εαυτό μου αλλά το παιχνίδι απαιτεί μόνο 7 αλήθιες… σνιφ!

Με κάλεσαν να παίξω ο Mahler και η Art_em_is

5 σχόλια »

  1. Gia όλα τα παραπα΄νω σε γουστάρουμε.
    Αλήθεια, το τρώω 2 κιλά παγωτό στην καθισιά μου γιατί δεν το έβαλες?

    Σχόλιο από mahler76 — Οκτωβρίου 31, 2008 @ 6:39 μμ | Απάντηση

  2. Εγώ παγωτό???????????
    Ορθια το τρώω παιδί μου και τρέχοντας μη μου το φάνε οι άλλοι. Και μόνο αν είναι σοκολάτα.
    Ακούς εκεί !

    Σχόλιο από sakafiora — Οκτωβρίου 31, 2008 @ 6:43 μμ | Απάντηση

  3. Παλιά έτρωγε παγωτό σοκολάτα! Τώρα δεν προλαβαίνει σου λέει…το μυρίζει η dot από 5 χιλιόμετρα!!

    Σχόλιο από xipasmenos — Νοεμβρίου 1, 2008 @ 2:22 πμ | Απάντηση

  4. αφου σου άρεσε τόσο πολύ… έχω κι άλλα! με τη φίλη Αμάντα κάναμε το εξής παιχνίδι στο my space, το οποιο μου σύστησε η ίδια. πάει ως εξής:
    «I was told this morning by one of the wisest yoga instructors I have ever met that I need to write the 50’s. Its a list of 50 things that make me who I am, and in these 50 things I am to find 50 more, and from those 50 fifty more… etc. So here are the first 50, and with them I hope that I will be released from my sentence. In no order whatsoever
    » 1. I can command a room, without being commandeering
    2. My laugh is contagious, my smile is infectious
    3. I eat cereal every meal some days, and some days i cook for the entire day and dont eat a bite.
    4. I have soulful eyes
    5. I can quote every line from the Movies Monty Python Search for the Holy Grail, and Good Will Hunting, both I believe remind me of myself in funny ways.
    6. When I am tired I tell really stupid jokes and laugh until my stomach hurts
    7. Moms like me, dads love me, and grandparents cant get enough (haha)
    8. My southern drawl comes out when I am truly being myself, and its kinda cute.
    9. I can dance but i usually dont bother keeping the beat. I just like to shake it
    10. I can put both legs behind my head while doing my taxes.

    ktl ktl (σου στελνω το κειμενο με email γιατι εχει πλακα κι ελπιζω να σε εμπνεύσω να γραψεις κι εσυ!)

    Σχόλιο από art-εμ-ιz — Νοεμβρίου 2, 2008 @ 5:04 μμ | Απάντηση

  5. Θέλεις να φτιάξουμε ενα κομμωτήριο που θα έχει θέμα τη σοκολάτα (άλλα ντι άλλων αλλά δεν βαριέσαι) ώστε εσυ να κάνεις την ψυχοθεραπεία σου, εγω να απολαμβάνω τη σοκολάτα επαγγελματικά και οι πελάτες μας (βλ. Naf, xip και λοιποί θαρραλέοι) να μας πληρώνουν σε σοκολατάκια έτσι ώστε να υπάρχει κυριολεκτική ανακύκλωση χρήματος?🙂

    Σχόλιο από One happy dot — Νοεμβρίου 3, 2008 @ 6:20 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

