Sakafiora

Φεβρουαρίου 19, 2009

Βαλεντίνος VS Κοψίδια

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 12:24 μμ

wendy1

Καλημέρα. Ας κρατήσουμε μιας παραγράφου σιωπή στη μνήμη των αξιαγάπητων και νοστιμότερων μπέργκερς που δεν είναι πια μαζί μας. Των Wendy’s που «έφυγαν» πριν από 10 χρόνια, αλλά δε θα τα ξεχάσουμε ποτέ!

………………….

……………………………..

……………………………………………..

 

balcony3Η τσικνοπέμπτη είναι μια γιορτή που μου τη σπάει. Οσοι μικροτσούτσουνοι νευριάσανε με το ποστ μου για την υπέροχη γιορτή του Βαλεντίνου, μπορούν να πάρουν το αίμα τους πίσω και να με κατηγορήσουν για ανορεξικιά. Εγώ πάντως θα προσπαθήσω να δικαιολογηθώ καθώς έχω σοβαρά τραύματα :

 

TΡΑΥΜΑ ΗΡΩΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΝΘΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΠΟΙΗΤΗ

Ο Κοψίδιας, για όσους αναρρωτιούνται, είναι ένας μεγάλος ποιητής-δημιούργημα του άρρωστου μυαλού της Σακαφιόρας. Πρίν από χρόνια, παραμονές τσικνοπέμπτης, έπεσε το μάτι μου σε μια διαφήμιση εστιατορίου, η οποία προειδοποιούσε ότι την εν λόγω ημέρα είχε στο πρόγραμμα «ΑΠΟ ΣΟΛΩΜΟ ΕΩΣ ΚΟΨΙΔΙΑ». Η κλασική παιδεία μου και η (εντελώς λέμε) έντεχνη φύση μου (μη γελάτε, κι η Στανίση τέχνη κάνει), αντί να προσανατολίσουν τη σκέψη μου σε πεζά πράγματα όπως ψάρια και κρέατα, με έπεισαν πως της αγίας τσικνοπέμπτης ανήμερα θα λάμβανε χώρα ποιητική βραδυά. Και δη πολυσυλλεκτική, αφού θα περιείχε από Διονύσιο Σολωμό, που θα αποτελούσε την κορωνίδα (κοτζάμ Εθνικός ποιητής), «έως» και τον, ακόμα και σε εμέ, άγνωστο Κοψίδια (κάτι σαν τη Μαριάνθη Κεφαλά της ποίησης που πολύ ανυπομονούσα να ακούσω). Το ότι η ποιητική βραδυά συνέπεπτε με την τσικνοπέμπτη ήταν μια απλή σύμπτωση (σύγκλιση των πλανητών, συνωμοσία των εβραίων, όπως θέλετε πείτε το), ο δε χώρος του εστιατορίου μια χαρά άρμοζε σε ποιητικές βραδυές (εδώ που τα λέμε απορώ γιατί οι ποιητικές βραδυές δε γίνονται αποκλειστικά σε εστιατόρια με συνοδεία μεζέδων). Αυτά και άλλα πολλά σκεφτόταν το άρρωστο μυαλό μου, ώσπου ρώτησα ποιός είναι ο Κοψίδιας κι άρχισε ένα διαδοχικό γέλιο που ξεκίνησε από το εστιατόριο, εξαπλώθηκε στην οικογένεια και στον περίγυρό μου και τελικά σε όλη την πλάση. Από τότε, κάθε τσικνοπέμπτη όλοι όσοι με αγαπάνε πραγματικά μου υπενθυμίζουν τα ξακουστά τετράστιχα του Κοψίδια και με ρωτάνε που θα γλεντήσουμε την ποιητική βραδυά φέτος.

 

string3 

ΤΡΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΣΑΛΑΤΑΣ

Εγώ, όπως κάθε χρόνο, απορρίπτω όλες τις προτάσεις γλεντιού καθώς έχω ένα ακόμα πιο ισχυρό παλαιότερο τραύμα. Τσικνοπέμπτη ανήμερα, έχουμε πάει στην Πλάκα (μπανάλ, το ξέρω, αλλά στα νιάτα μου όλοι εκεί πηγαίναμε). Εχουμε περπατήσει για πάνω από μια ώρα ψάχνοντας άδειο τραπέζι (με καρέκλες), το βρίσκουμε, καθόμαστε κι αρχίζει η αναμονή του σερβιτόρου. Σερβιτόρος εδώ, σερβιτόρος εκεί, πού είναι ο σερβιτόρος. Με τα πολλά, κι αφού έχουν περάσει άλλες σαράντα (σύμφωνα με το στομαχικό μου ρολόι) ώρες, έρχεται να πάρει παραγγελία. Καταγράφεται η κάτωθι αείμνηστη συζήτηση :

Εγώ : Μελιτζανοσαλάτα

O σερβιτόρος : Ταραμοσαλάτα

Εγώ : Μελιτζανοσαλάτα!

O σερβιτόρος : Ταραμοσαλάτα!

Εγώ : Μελιτζανοσαλάταααααα

O σερβιτόρος : Τα-ρα-μο-σα-λά-τα

Εγώ : Μελιτζανοσαλάτα σου είπα Χριστιανέ μου!

O σερβιτόρος : Ο,τι και να λες εσύ, μόνο ταραμοσαλάτα έχει μείνει!!

Για να μη μακρηγορώ, εκείνη την τσικνοπέμπτη, σύμφωνα με το σερβιτόρο έπρεπε είτε να φάμε ταραμοσαλάτα, λαχανοντολμάδες και κάτι πατάτες που είχαν ξεμείνει στην κουζίνα, είτε να μείνουμε νηστικοί.

 

string21 

ΤΡΑΥΜΑ ΜΕ ΚΟΛΠΟ «ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ»

Αποφασίσαμε από του χρόνου να παραγγέλνουμε. Τις πρώτες χρονιές το κόλπο έπιασε καθώς ανήκαμε σ’αυτή την εκλεκτή κάστα των ολίγων που απαξιούσαμε να βγούμε με την πλέμπα και να ταλαιπωρηθούμε. Καθόμασταν χαλαρά-υπεροπτικά στους καναπέδες μας με τις (τότε) βιντεοκασσέτες μας, γελούσαμε με τον πόνο όσων αυτή την ώρα ταλαιπωρούνται στις ταβέρνες, σηκώναμε το τηλέφωνο και παραγγέλναμε ένα βόδι και πατάτες. Τη μία χρονιά μάλιστα, το τριαξονικό, που πάρκαρε κάτω από το σπίτι μου για να φέρει την παραγγελία, είχε ξεχάσει να μας φέρει τις πατάτες! Αυτή η περίοδος χάριτος, όπως πια ξέρετε, κράτησε λίγο καθώς τις εξυπνάδες σπεύδουν να τις ασπαστούν όλοι, ειδικά εν Ελλάδι που η εξυπνάς τρέχει από το μπατζάκι και κινδυνεύουμε από πλημμύρες. Ετσι, την επόμενη χρονιά που προσπαθήσαμε να παραγγειλουμε, όλα τα τηλέφωνα ήταν κατηλλειμένα και το μοναδικό τηλέφωνο που απάντησε (της Pizza Hut αν θυμάμαι καλά), θα έφερνε την παραγγελία μας το λιγότερο σε μιάμιση ώρα. Πέρασε από το μυαλό μας ότι οι ταβέρνες μπορεί να είναι και άδειες αλλά δεν είμαστε και τόσο τολμηροί. Ο κύβος του delivery ερρίφθη κι αυτός.

 

 

 

 

 

 

 

 

eatmorechicken1

ΤΡΑΥΜΑ ΣΤΗΝ ΩΜΟΠΛΑΤΗ

Το μπάρμπεκιου στο μπαλκόνι, στην κουζινα κάτω από τον απορροφητήρα, στον κήπο του εξοχικού… ναι είναι όντως λύσεις. Για να μην πώ ότι είναι και οι πιο κοντινές στη γιορτή λύσεις αφού είναι οι μόνες που θα σε τσικνίσουν και θα στείλουν τα ρούχα σου απευθείας στο πλυντήριο. Κακά τα ψέματα όμως, δεν έχω αποφασίσει ποιό βαριέμαι περισσότερο, την προετοιμασία, το ψήσιμο ή τη λάτζα που ακολουθεί.

Φέτος, ακόμα και να’θελα, δε θα μπορούσα να μπω σ’αυτό το λούκι λόγω κουλοσύνης.

Ετσι, φεύγοντας από το γραφείο θα πάω στο αγαπημένο μου σουβλατζίδικο (δε λέω ποιό, είδατε πως την πατήσαμε με το delivery, ωστόσο οι θαμώνες του μπλογκ θα το κατάλαβαν ήδη αλλά, διάολε, αυτοί το αξίζουν, τόσες ώρες καίνε θερμίδες στο μπλογκ μου), θα περιμένω μέχρι να ανάψουν τα κάρβουνα, θα πάρω τα πρώτα σουβλάκια που θα ψηθούν (είναι και τα καλύτερα της Αθήνας) και θα πάω να τα φάω συνοδεία μιας ταινίας Αλμοδοβάρ. Καλύτερη τσικνοπέμπτη δε γίνεται!

 

Οσο για τα προτερήματα του Αγίου Βαλεντίνου σε σχέση με τον Κοψίδια :

1.     O Bαλεντίνος είναι υπαρκτό πρόσωπο. Ο Κοψίδιας όχι.

2.     Ο Βαλεντίνος είναι εκλεπτυσμένος. Ο Κοψίδιας είναι αιμοβόρος.

3.     Οι ερωτευμένοι είναι λιγότεροι από τους πεινασμένους κι έτσι δε δημιουργείται συμφόρηση (not to mention ότι οι ερωτευμένοι έχουν και εμφύλιο, υπάρχουν αυτοί που το γιορτάζουν κι αυτοί που όχι. Ενώ οι πεινασμένοι είναι ενωμένη παράταξη, θα φάνε όλοι!)

4.     Ο Βαλεντίνος μπορεί να εορταστεί σε διάφορα μέρη, εστιατόρια, μπαρ, καφέ, ξενοδοχεία, στο Λυκαβηττό και στο Παρίσι, ενώ ο Κοψίδιας αποκλειστικά σε ταβέρνες και εστιατόρια.

5.     Ο Βαλεντίνος δε θέλει λάτζα μετά.

6.     Του Αγίου Βαλεντίνου δε βρωμάν τα ρούχα σου.

7.     Ο Βαλεντίνος είναι οικονομικότερος (εκτός αν πας Παρίσι τελικά αλλά είναι best money can buy).

8.     Την επόμενη του Αγίου Βαλεντίνου δεν πονάει η κοιλιά σου (δε θέλω κακεντρεχή σχόλια, ακόμα κι αν τσούζει σου αρέσει :P)

9. Από του Αγ.Βαλεντίνου κάτι σου μένει, ένα αρκουδάκι, ένα μαξιλάρι καρδούλα. Ενώ από του Κοψίδια? Τίποτα!

10. Του Αγ. Βαλεντίνου τρώμε σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς.

 

8 σχόλια »

  1. Η τελευταία σου πρόταση με τα σοκολατάκια σε σχήμα καρδιάς μου έφερε στο νου το ρεπορτάζ που είδα χθες για τη γκόμενα που φτιάχνει σοκολατάκια με το δικό της μητρικό γάλα..!!! Νομίζω ότι θα αδυνατίσω πολύ σύντομα..Καλησπέρες αηδιασμένες..μπλιαχ..

    Σχόλιο από Όναρ — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 1:45 μμ | Απάντηση

  2. όσες φορές εχω έρθει σπίτι σου ολο κάτι Νύκταρης μου δίνεις και δοκιμάζω και από τσιτσι τίποτα! Ωραία συμπεριφορά!

    Σχόλιο από One happy dot — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 4:02 μμ | Απάντηση

  3. @onar όταν ήσουν δυο μηνών σου καλάρεσε και τώρα το σνομπάρεις ε??????????
    @dot άστα αυτά… και μη με ψήνεις στο msn για να σου πω το σουβλατζίδικο! Αρτέμη Μάτσα!

    Σχόλιο από sakafiora — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 4:10 μμ | Απάντηση

  4. θα σε τσουρουφλίσω αν χρειαστεί! Η πληροφορία για καλό φαγητό πρέπει να κυκλοφορεί! Α

    Σχόλιο από One happy dot — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 4:13 μμ | Απάντηση

  5. Εγώ γιατί είχα την εντύπωση οτι θα είναι η αγαπημένη σου γιορτή;

    Σχόλιο από xipasmenos — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 4:38 μμ | Απάντηση

  6. οκ θα φερεις κανα σουβλακι και απεδω?

    Σχόλιο από fava — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 8:38 μμ | Απάντηση

  7. συγγνώμη! έχουν κλείσει τα γουέντις εδώ και δέκα χρόνια;;; τα τζόλις νόμιζα μόνο!

    Σχόλιο από basnia — Φεβρουαρίου 19, 2009 @ 9:14 μμ | Απάντηση

  8. Speaking of Wendy’s και αναφερόμενος στα ξεχασμένα χαμπουργκεράδικα, σας αποκαλύπτω πως στον τελευταίο όροφο του Athens Heart, εκεί που είναι οι καφετέριες και τα φαγάδικα, λειτουργούν Hambo!

    http://www.athensheart.gr/store/hambo

    Σχόλιο από djimDjim — Φεβρουαρίου 20, 2009 @ 12:56 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

