Sakafiora

Απριλίου 8, 2009

Έλα βρακί στον τόπο σου…

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 11:23 πμ

metro1Τις προάλλες, ενώ καθόμουν ήσυχα ήσυχα στο μετρό ή στο τρένο (το αλτσχάιμερ σκοτώνει τις λεπτομέρειες), ήρθε και κάθισε στη διπλανή μου θέση μια ξανθιά. Το κινητό της χτυπούσε συνέχεια και το έκλεινε. Κάποια στιγμή επιτέλους απάντησε και με πολύ ύφος είπε τα εξής :

«Τι θές επιτέλους? (πάυση) Δε με ενδιαφέρουν οι δικές σου υποθέσεις παρά μόνο οι δικές μου. (παύση) Εγώ ή εσύ που ασχολείσαι με τα βρακιά μου? (παύση) Να έρθεις να το πάρεις! (παύση) Να έρθεις να πάρεις όποιο θες, δε με νιάζει.»

Σενάριο Α. Ο τηλεφωνών κερατάς/ξεφτίλας θέλει πίσω το βρακί δώρο που δεν αρμόζει στον επιδέξιο κώλο της ξανθιάς. Αυτός της πήρε το στρινγκ δώρο για να της το σκίζει ο άλλος? Και κερατάς και πλερώνων? Ασε που η εν λόγω δωροβράκα πρέπει να έχει χαθεί/καταστραφεί αλλιώς δεν εξηγείται το «να ‘ρθεις να πάρεις όποιο θες» αφού είχε προηγηθεί το «να’ρθεις να το πάρεις».

Σενάριο Β. Πού βρίσκεται κρυμμένη η κάμερα που τραβάει την απορημένη φάτσα μου? Διότι μάλλον περί πλάκας πρόκειται, δεν είναι δυνατόν να μιλάει η ξανθιά για τα βρακιά της και να την ακούει όλο το βαγόνι.

Σενάριο Γ. Εξωγήινοι έχουν έρθει στη Γη με πονηρό σκοπό να απαγάγουν το βρακί της ξανθιάς ώστε να το έχουν για δείγμα του πολιτισμού μας και μέσα από το dna του βρακιού να καταφέρουν να χτίσουν τον Παρθενώνα και τον Πύργο του Αϊφελ στους πλανήτες τους. Ο σατανικότερος όλων έχει μπει στο ανθρώπινο σώμα του γκόμενου που ζητά εναγωνίως ένα βρακί με την ποταπή δικαιολογία του «μυρίζω και χύνω».

Περιμένω από τους επίδοξους Σερλοκ Χολμς τις δικές τους απόψεις/ιστορίες προκειμένου να εξιχνιαστεί το μυστήριο του βρακιού της ξανθιας (επιτέλους θα πάρω το αίμα μου πίσω για όλα τα παιχνίδια στα οποία με έχουν προσκαλέσει) : Art_Em_Is_Free, Χipasmenos, One Happy Dot, Aunt Donna, Mahler,  koptoraptou. Ευπρόσδεκτος και όποιος άλλος θέλει να λάβει μέρος σ’αυτό το καταπληκτικό παιχνίδι.

Εμπρός λοιπόν! Ας χυθεί άπλετο φως και το μαχαίρι ας μπει βαθιά στο κόκκαλο!

H πιο ανώμαλα καλή ιστορία θα βραβευτεί με ένα λίτρο παγωτό homemade by Sakafiora (όσοι έχουν δοκιμάσει, ξέρουν τι σημαίνει αυτό).

8 σχόλια »

  1. Καλά, θα βάλεις τώρα όλο το internet(s) να ασχολείται με το βρακί της αλληνής;;; (Καλή φάση!!!)

    (Έχουν πάει το προκαταρτικό Role Play στο επόμενο επίπεδο)
    -Τι θές επιτέλους?
    -Κάτσε ρε Ελβίρα, να το συζητήσουμε λίγο, πολιτισμένοι άνθρωποι είμαστε, έχω κι εγώ προβλήματα…
    -Δε με ενδιαφέρουν οι δικές σου υποθέσεις παρά μόνο οι δικές μου.
    -Έτσι ε;…Στους δίσκους μου απάνω ποιός χόρεψε τη Λίμνη των κύκνων;;;…επι πάγου;;;…ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ!!!!!!
    -Εγώ ή εσύ που ασχολείσαι με τα βρακιά μου?
    -Με έχεις πληγώσει ανάστροφα που πέφτεις σε αυτό το επίπεδο, να το ξέρεις…εκείνα τα κουτάβια σκέφτομαι μόνο…Και το Μπούμπι
    -Να έρθεις να το πάρεις!
    -(παύση) Μόνο το Μπούμπι;😉😉😉
    -Να έρθεις να πάρεις όποιο θες, δε με ν(ο)ιάζει.
    -???

    Σχόλιο από ΑΑ — Απριλίου 8, 2009 @ 12:09 μμ | Απάντηση

  2. egw tha sou proteina na pairneis to tram h to trolei apo edw kai pera…

    Σχόλιο από dimitra — Απριλίου 8, 2009 @ 2:01 μμ | Απάντηση

  3. -Τι θές επιτέλους?
    -Θέλω να ρθεις και να ξεσκιστούμε πάνω στο γραφείο μου, να πεταξώ όλους του φακέλους με τις υποθέσεις μου στο πάτωμα και να σε πηδάω με το στραπ ον μέχρι αηδίας!!!
    -Δε με ενδιαφέρουν οι δικές σου υποθέσεις παρά μόνο οι δικές μου.
    -Οκ, στο δικό σου γραφείο τότε θα σε πηδάω αφού όμως σου σκίσω το στριγκάκι το καβλωτικό, εκείνο με την μαντόνα πάνω!!! Αρκεί μόνο να μην ξανασχολιάσεις το χρώμα του στραπ ον μου. Πληγώνομαι!!!!!
    -Εγώ ή εσύ που ασχολείσαι με τα βρακιά μου?
    -Αφού με καβλώνουν τα βρακιά σου!!! Ο δονητής ο xxl τον έχεις εσύ;
    -Να έρθεις να το πάρεις!
    -Ποιό να πάρω το «Αράπης καβλωμένος με φλέβες» ή το «Σουηδός λευκός πούτσαράς»?????
    -Να έρθεις να πάρεις όποιο θες, δε με νιάζει.”
    Καλά άντε φιλάκια καύλα τα λέμε σήμερα!!

    Σχόλιο από xipasmenos — Απριλίου 8, 2009 @ 10:05 μμ | Απάντηση

  4. -Τι θές επιτέλους?
    -Πρόσεχε πως μιλάς ανόητη! Εχω να σου αναθέσω μια πολύ σημαντική υπόθεση γιατί εχω να εξετάσω τον προκομένο τον αδερφό σου στην Οικοιακή Οικονομία και…
    -Δε με ενδιαφέρουν οι δικές σου υποθέσεις παρά μόνο οι δικές μου.
    -Σιγά τις υποθέσεις. Τι θα βάλουμε, πόση ωρα θα μιλήσουμε στο τηλέφωνο με τη Νίτσα και την Κίτσα και η σχολή πάει μόνη της!!! Είσαι τόσο αχάριστη μικρή μου…στη θέση σου θα πρόσεχα πολύ πως μιλάω στη μανούλα.
    -Εγώ ή εσύ που ασχολείσαι με τα βρακιά μου?
    Βρακιά τα λες αυτά μωρή ή πανιά από ιστιοφόρο? Ότι θα γινόσουν 20 χρονών γαϊδούρα και θα σου ψώνιζα εγω βρακιά ούτε που το είχα φανταστεί. Κι αυτό το εμπριμέ που σου πήρα από τη λαϊκή την προηγούμενη Τετάρτη θα το πάρω πίσω να δείς.
    -Να έρθεις να το πάρεις!
    Κι οχι μόνο αυτό. Θα ανοίξω τα συρτάρια σου και όποιο θυμίζει τις προπολεμικές σωβρακοφανέλες του παππού σου θα το πάρω και θα το κάψω! Στο ράφι θα μείνεις κακομοίρα μου!
    -Να έρθεις να πάρεις όποιο θες, δε με νοιάζει.

    Στο σημείο αυτό πρέπει να πω ότι όποιος κερδίσει το παγωτό θα είναι πολύ γαϊδούρι να το φάει μόνος του…άγιες μέρες έρχονται! Για όνομα!!!

    Σχόλιο από One happy dot — Απριλίου 9, 2009 @ 2:05 μμ | Απάντηση

  5. ΟΑΚΑ – ημέρα της συναυλίας της Μαντόνας.
    Η ντίβα τραγουδίστρια απαιτεί να αδειάσουν την πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων και να την ξαναγεμίσουν με καθαρό νερό ώστε να κάνει μια βουτιά πριν βγει στη σκηνή.
    Η εντολή της εκτελείται αμέσως κι εκείνη γδύνεται, αφήνει το κυλοτάκι να πέσει στα πλακάκια και βουτάει.
    Η ξανθιά καθαρίστρια του ΟΑΚΑ, που βουρτσίζει νυχθημερόν τα πλακάκια, ανακαλύπτει το βρακί. Καταλαβαίνει ότι είναι ανεκτίμητης αξίας αφού έχει αγγίξει τον κώλο της Μαντόνας και το κρύβει στη μπροστινή τύπου καγκουρώ τσέπη της μπλε φόρμας εργασίας.
    Η Μαντόνα ψάχνει εναγωνίως το βρακί της που είναι άφαντο και σπάζεται αφάνταστα. Βγαίνει στη σκηνή και θέλει να τα σπάσει όλα. Αποκαλεί τον κόσμο motherfuckers και κάνει άσεμνες χειρονομίες στο κοινό (μέσα στο οποίο φαντάζεται ότι κρύβεται ο κλέφτης κυλοτών).
    Η ξανθιά αλλάζει στα αποδυτήρια όταν αντιλαμβάνεται ότι η βράκα είναι καλλιτεχνική και κάνει ντράγκα ντράγκα.
    Με πολλούς κόπους και βάσανα, καταφέρνει να τη φυγαδεύσει από το στάδιο. Την καταχωνιάζει κάτω από τα ασπρόρουχα στο τελευταίο συρτάρι του κομό της με σκοπό να τη μοσχοπουλήσει αργότερα στο e-bay.
    Ομως ο δαιμόνιος μάνατζερ της Μαντόνας Πίκος Απίκος έχει φάει τη συμπαντική κατσάδα από τη γριά-σκύλα για την απώλεια του βρακιού και ψάχνει σα λαγωνικό να τη βρει.
    Με τη βοήθεια ενός απλού υπερηχητικού συστήματος που κατασκευάζει ο Δρ.Q ειδικά για την ιστορία μας, καταφέρνει να προσδιορίσει από πού έρχεται το ντράγκα ντράγκα της βράκας και παίρνει την ξανθιά τηλέφωνο.
    Εκείνη, αρχικά επικαλείται τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του κώλου της, αλλά μετά απλά δε σηκώνει το τηλέφωνο. Μπαίνει στο τρένο για να πάει στο ΟΑΚΑ, είναι η βάρδια της. Το κινητό δε σταματάει να χτυπάει.
    Τελικά το σηκώνει : (Ξ=ξανθιά, Π=Πίκος)

    Ξ -Τι θές επιτέλους?
    Π – Το βρακί της Μαντόνας! Το ξέρεις ότι άμα δε της το βρω θα με θυσιάσει στην καμπάλα?
    Ξ – Δε με ενδιαφέρουν οι δικές σου υποθέσεις παρά μόνο οι δικές μου.
    Π – Απορώ τι είδους ανώμαλη είσαι για να κλέβεις βρακιά!
    Ξ – Εγώ ή εσύ που ασχολείσαι με τα βρακιά μου?
    Π – Πολύ θα ‘θελες τα βρακιά σου να κάνουν ντράγκα ντράγκα! Αλλά αυτό χρυσή μου δεν είναι δικό σου, είναι της Μαντόνας!
    Ξ – Να έρθεις να το πάρεις!
    Π – Κοίτα μη με κοροϊδέψεις και μου δώσεις κανένα σκισμένο δικό σου, ξεχωρίζω μαντονόβρακο από χιλιόμετρο!
    Ξ – Να έρθεις να πάρεις όποιο θες, δε με νιάζει!

    Σχόλιο από sakafiora — Απριλίου 9, 2009 @ 2:47 μμ | Απάντηση

  6. «Με τη βοήθεια ενός απλού υπερηχητικού συστήματος που κατασκευάζει ο Δρ.Q ειδικά για την ιστορία μας, καταφέρνει να προσδιορίσει από πού έρχεται το ντράγκα ντράγκα της βράκας..»

    prwth fora akouw gia braki me gps..lol!:P
    kai esy istoria?an kerdiseis ti tha kaneis?monh sou tha ftakseis to pagwto -monh sou tha to fas?ti geyseis exeis?

    Σχόλιο από dimitra — Απριλίου 9, 2009 @ 8:58 μμ | Απάντηση

  7. kala den paizesai!!! afto mou mou ekane omws ti maegaliteri entipwsi einai pou thimasai ton Piko Apiko!

    Σχόλιο από marina — Απριλίου 10, 2009 @ 7:27 πμ | Απάντηση

  8. Marina, τον Πίκο μου τον σφυρίξανε. Δεν είναι ότι δεν τον θυμόμουνα, είναι απλά επειδή είμαι τόσο νέα που δεν είχα γεννηθεί τότε😛

    Dimitra, εγώ είμαι εκτός συναγωνισμού. Το παγωτό θα το κερδίσει ο καλύτερος εκτός από μένα.
    Οσο για τη γεύση, θα την επιλέξει ο νικητής. Φημήζομαι πάντως για το παγωτό τουλούμπα!

    Σχόλιο από sakafiora — Απριλίου 10, 2009 @ 3:42 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

