Sakafiora

Μαΐου 18, 2009

15+1 λόγοι για να μπω στο Σισμανόγλειο

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 9:55 πμ

crazyPerson

  • Έχω ρωτήσει «πώς τον έλεγαν αυτόν που περπάτησε πάνω στο νερό».
  • Έχω πάει στη Λυρική Σκηνή και αμέσως μετά στα μπουζούκια (πήγα Λυρική και πριν από τη συναυλία των Rolling Stones αλλά αυτά για κάποιο λόγο θεωρούνται πιο σχετικά μεταξύ τους).
  • Δεν τρώω αρνιά και κατσίκια το Πάσχα αλλά μόνο δυο-τρεις κατσαρόλες μαγειρίτσα που είναι το αγαπημένο μου φαγητό ever. Τρώω μαγειρίτσα και τα Χριστούγεννα και όλο τον υπόλοιπο χρόνο.
  • Θέλω να πάω εθελόντρια στους χειμερινούς ολυμπιακούς για να δω τον Plushenko live.
  • Τη μοναδική μέρα που ήταν ανοιχτά τα μαγαζιά στο Παρίσι, προτίμησα να πάω στο Λούβρο.
  • Εχω πιστέψει πως το νησί φεύγει (ενώ το πλοίο παραμένει σταθερό).
  • Εχω πιστέψει πως η Παναγία των Παρισίων πέφτει (ενώ τα σύννεφα παραμένουν σταθερά).
  • Πατάω απίστευτες τσιρίδες όταν με πλησιάζει κανένα βρωμερό γυφτάκι να μου πουλήσει λουλούδια, όταν με πλησιάζει καμπούρης ζητιάνος για ελεημοσύνη, όταν με πλησιάσει οποιοδήποτε πετούμενο από κουνούπι έως κοράκι και όταν πηδήξει στην πλάτη μου μαϊμού (να δω τι άλλο θα μου συμβεί – να θυμηθώ να μην ξαναπάω σε ζωολογικό κήπο στην Ταϊλάνδη). Αν δω φίδι, αράχνη, κροκόδειλο δεν πτοούμαι καθόλου. Αρκεί η επίθεση να μη γίνεται από αέρος!
  • Θέλω να παραιτηθώ, να κοιμάμαι στα παγκάκια και να τρώω από το συσσίτιο της ενορίας.
  • Έχω διαπραγματευτεί την αγορά γαϊδάρου στο φαράγγι της Σαμαριάς.
  • Δεν τρώω μακαρόνια κι έχω δηλώσει ότι θα σταθώ στο πλευρό των ρυζολατρών στον επόμενο διατροφικό εμφύλιο.
  • Κοιμάμαι με πάπλωμα χειμώνα – καλοκαίρι (το χειμώνα με δύο παπλώματα συν κουβέρτα, το καλοκαίρι με μόνο ένα πάπλωμα)
  • Γράφω cd με άριες, σκυλάδικα και heavy metal, όλα αυτά στο ίδιο cd.
  • Δε βλέπω τηλεόραση και έχω την απαίτηση να μη βλέπουν κι οι άλλοι.
  • Θέλω να πάω Στανίση, Φλωρινιώτη, Μπεζεντάκου, Αντύπα και θεωρώ ότι αυτό δεν είναι λόγος για να μπω στο Σισμανόγλειο.

+ Δεν κέρδισε ο Σάκης στη Eurovision😦

7 σχόλια »

  1. κοιμασαι με πάπλωμα χειμώνα – καλοκαίρι??????????jesus christ!!γιαυτό και μόνο υπογράφω την εισαγωγή ε΄δώ και τώρα!!!(έχω περάσει τελέιως στο ντούκου τα περι Στανίση και λοιπών..)

    Σχόλιο από Naf — Μαΐου 18, 2009 @ 10:21 πμ | Απάντηση

  2. αν δε σε δεχτούν στο σισμανόγλειο, πες μου να σου κλείσω τη διπλανή μου σουίτα στο δρομοκαίτειο.

    Σχόλιο από profylaktiko — Μαΐου 18, 2009 @ 11:51 πμ | Απάντηση

  3. «πώς τον έλεγαν αυτόν που περπάτησε πάνω στο νερό»
    Όπα…κάτσε…αυτόν εννοείς; ή αυτόν εδώ;

    «Έχω πάει στη Λυρική Σκηνή και αμέσως μετά στα μπουζούκια»
    Αν κάνεις σωστά αποσυμπίεση μεταξύ των δύο δε θα πάθεις τίποτα, αλλιώς:-/

    «Εχω πιστέψει πως το νησί φεύγει (ενώ το πλοίο παραμένει σταθερό).»
    Πολύ καλό! Ρίξε μια ματιά και σε αυτά

    «Εχω πιστέψει πως η Παναγία των Παρισίων πέφτει (ενώ τα σύννεφα παραμένουν σταθερά).»
    (Μήπως κατέβαζε κανείς καντήλια δίπλα;)

    «Αν δω φίδι, αράχνη, κροκόδειλο δεν πτοούμαι καθόλου.»
    …Θα το φάς το κεφάλι σου😦

    «Θέλω να πάω Στανίση, Φλωρινιώτη, Μπεζεντάκου, Αντύπα και θεωρώ ότι αυτό δεν είναι λόγος για να μπω στο Σισμανόγλειο.»
    Περίμενε μέχρι να γίνει το Στανίση, Φλωρινιώτης, Diana Kraal……..(live)

    Σχόλιο από ΑΑ — Μαΐου 18, 2009 @ 12:10 μμ | Απάντηση

  4. Νομίζω ότι δεν θα χρειαστείς πολλά δικαιολογητικά…Μπροστά σε τέτοιες περιπτώσεις, ακόμα και η γραφειοκρατία σηκώνει τα χέρια ψηλά! Με το καλό λοιπόν!

    Σχόλιο από One happy dot — Μαΐου 18, 2009 @ 3:10 μμ | Απάντηση

  5. 1. Perpathse..yperboles..
    2. To periergo tha htan na pas sth Lurikh meta apta mpouzoukia
    3. Koita na deis..kai egw to exw ayto me to stifado.
    4. Kai fantasou na mhn paei…na tou zhthseis to logo.
    5. Ti psonises apo ekei?
    6 & 7. Kai ti ginetai otan eisai se ploio kai blepeis ta synefa?
    8. Den pairneis kanena kanarini?
    9. Exei h enoria mageiritsa?
    10. To phres to gaidouri h to ekopses me ta podia?
    11. Kai egw fylaw sto ntoulapi sakia basmati.
    12. Poses xhnes klaine ta poupoula tous?
    13. Mhpws kaneis mix gia rock operes?
    14. Den exw thleorash, opoios den blepei na mou poulhsei mia.
    15. Basika aytos einai o logos gia na grafteis epeigontws se ena wdeio.

    +Axxxxxxxxx re saki, ax…

    Σχόλιο από dimitra — Μαΐου 18, 2009 @ 6:11 μμ | Απάντηση

  6. για να πάς να δείς την Εφη Θώδη?

    Σχόλιο από mahler76 — Μαΐου 19, 2009 @ 8:46 πμ | Απάντηση

  7. Τελικά πόσο κάνει ένα γαϊδούρι στο φαράγγι;
    Έχει άλλη τιμή εκτός φαραγγιού;
    Σκόπευες να το αγοράσεις για να το φας;

    Σχόλιο από Τανίλα — Μαΐου 20, 2009 @ 8:48 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

