Sakafiora

Ιουνίου 19, 2009

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι…

Filed under: Αγαπητό μου ημερολόγιο — sakafiora @ 10:02 πμ

lyk…πως ήμουνα λέει ο Λυκουρέζος. Όταν ο άνθρωπος έχει αρρωστημένο μυαλό, το έχει και στον ύπνο του.
Και σα να μη μου έφτανε αυτή η συμφορά, ζούσα και ένα δράμα
. Ήθελα να ξυρίσω το μουστάκι μου και δε με άφηνε η γυναίκα μου, η οποία όμως δεν ήταν η Ζωή Λάσκαρη αλλά η Ζωζώ Σαπουντζάκη (και μάλιστα σε βερσιόν Ζαχαράτου). Η σκύλα μου έλεγε ότι αν το ξυρίσω θα με χωρίσει. Ακούς εκεί, γυναίκα δίμετρη να κυκλοφορώ με μουστάκι!

Η ιδέα του χωρισμού, όταν την καλοσκέφτηκα, δεν ήταν κι άσχημη, αφού η Ζωζώ είναι χάλια. Αποφάσισα ότι ήθελα να με χωρίσει γιατί έτσι μπορούσα μετά να παντρευτώ τον Τεό Θεοδωρίδη ή το Σάκη Ρουβά.

Όπως γίνεται σ’αυτές τις περιπτώσεις, επιχείρησα να βγω κι απο πάνω. Την κατηγόρησα ότι δεν έρχεται μαζί μου στις όπερες και στα Ηρώδεια. Εκείνη είπε ότι δεν έρχεται επειδή δε μπορεί να σύρει τα πόδια της κι εγώ της απάντησα ευτυχώς που δεν έρχεται γιατί θα την περνούσαν οι τουρίστες για την Ακρόπολη και θα βγαίνανε μαζί της φωτογραφία. Με αυτό, ως κερασάκι στην τούρτα, με έδιωξε από το σπίτι.

Έριξα σε ένα σακίδιο τα απολύτως απαραίτητα, ήτοι τα 21544 cd/δίσκους/βιβλία μου, κι έκλεισα με δύναμη την πόρτα πίσω μου.

Μπήκα στο πρώτο κουρείο, που βρήκα μπροστά μου, και ζήτησα να μου ξυρίσουν το μουστάκι. Εκεί με περίμενε άλλο ένα δράμα. Είχα αποκτήσει τέλειο μαύρισμα παντού στο αλαβάστρινο κορμί μου, εκτός από το χώρο κάτω από το μουστάκι (εκεί δε ρίξαμε όβερλαϋ για να δούμε τη διαφορά). Έτσι, μόλις έφυγε ο μύσταξ, απέκτησα ένα φωσφορίζον πάνω χείλος.

Ο μπαρμπέρης μάταια προσπαθούσε να με διορθώσει πασαλείβοντας την περιοχή με κονσίλερ (που υπήρχε για μια ώρα ανάγκης στο κουρείο) και πούδρες. Πηδούσα σαν αγριοκάτσικο μέσα στο κουρείο και διαμαρτυρόμουν, ώσπου το άγριο βλέμμα μου έπεσε στην κρεμάστρα του κουρείου. Εκεί, εντελώς απροσδόκητα, κρεμόταν ένα κασκόλ.

Ντάλα μεσημέρι Αυγούστου, κουκουλώνομαι το κασκόλ ως τη μύτη και ανηφορίζω τη Διονυσίου Αεροπαγίτου, ενώ όλοι με κοιτάνε καλά καλά. Αρχικά νευριάζω γιατί νομίζω ότι με κοιτάνε λόγω του κασκόλ, αλλά μετά καθησυχάζομαι γιατί εξηγώ στον εαυτό μου ότι είμαι ο Λυκουρέζος και απλά με κοιτάνε επειδή είμαι διάσημη. Ανηφορίζω τον πεζόδρομο γιατί εκεί έχω νοικιάσει μια γκαρσονιέρα, μετά το διαζύγιο. Κάτι φτωχικό. Μια δίπατη μονοκατοικία με μια σκούρα ξύλινη πόρτα με κάτι κυπαρισσί τζαμάκια. Μάλλον μ’αρεσε η πόρτα και πήρα αναγκαστικά και το υπόλοιπο σπίτι.

Δεν προλαβαίνω να βάλω το κλειδί στην κλειδαρότρυπα κι η πόρτα ανοίγει. Βγαίνει η μάνα μου και αρχίζει να με σταυρώνει νοητά με το χέρι και να με φτύνει (πτού σου παιδάκι μου μη σε ματιάξω σε έφαγε η κακούργα η Ζωζώ). Εγώ ταράζομαι στην ιδέα της συγκατοίκησης και αρχίζω να σκέφτομαι μήπως ήταν καλύτερα με τη Ζωζώ. Αφήνω το σακίδιο με τα 21544 cd/δίσκους/βιβλία. Σκέφτομαι ότι μπορώ να τα τακτοποιήσω με αλβαβητική σειρά αργότερα.

Το μάτι μου έχει πέσει στο παγωτατζίδικο που έχει ανοίξει ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου. Μπαίνω όμως και βλέπω ότι τα παγωτά που πουλάει είναι εντελώς ανορθόδοξα. Η σοκολάτα προσδιορίζεται ως «αγνή» ενώ η βανίλια ως «κολασμένη»!!!!!

Από αυτό καταλαβαίνω ότι βρίσκομαι στο αρνητικό της πραγματικής ζωής, στο φίλμ που δεν έχει εμφανιστεί ακόμα κι έτσι καταλαβαίνω ότι κοιμάμαι, ότι όλα αυτά είναι ένα όνειρο και ότι πρέπει να ξυπνήσω, ν΄ανοίξω αργά τα μάτια μου, υπό το φόβο του να αντικρύσω τη Ζωζώ στο διπλανό μαξιλάρι.

Και τότε ξύπνησα. Και ήμουν (δόξα σοι Κύριε) η παλιά γνωστή Σακαφιόρα. Έπιασα και σαν τον άπιστο Θωμά να βεβαιωθώ ότι δε μου φύτρωσε κανένα μουστάκι.

Αν διαβάζει το μπλογκ κάποιος ψυχολόγος, παραψυχολόγος, ειδικός ερευνητής, μεταφυσικός, ή έστω η Βιργινία Λεούση, ας μου ξηγήσει τ’όνειρο.

Εγώ πάντως είπα στη διαιτολόγο να μου βγάλει την αγγουροσαλάτα από το βραδυνό. Με πειράζει.

14 σχόλια »

  1. χχαχαχα το υποσυνειδητό σου έχει σαφώς gay διαθέσεις… να το προσέξεις! αν υποψιαστώ ότι κι εσύ θα μας βγεις «Ηomo» Sapiens θα πεθάνω…

    Σχόλιο από άρτεμις — Ιουνίου 19, 2009 @ 10:06 πμ | Απάντηση

  2. hahaahahah
    φαντάζεσαι όμως το Λυκουρέζο με τον Τεό? ταιριαστό ζευγάρι!

    Σχόλιο από sakafiora — Ιουνίου 19, 2009 @ 10:11 πμ | Απάντηση

  3. εδω ταιριαζει η ατακα: αυτή μέχρι και μουστακι θα σε βάλει να ξυρίσεις…ζωζω ή ζωή…απο ζου θα τη βρεις…προσεξε το κοπελιά…:)))))

    Σχόλιο από tzenaoua — Ιουνίου 19, 2009 @ 10:51 πμ | Απάντηση

  4. Αχχ μαρί Sakafiora τζάμπα πάνε οι άδειες που σου δίνουν απο τη δουλειά! Πάλι διακοπές χρειάζεσαι…
    τς τς τς τι θα κάνουμε με σένα?

    Σχόλιο από Reborn — Ιουνίου 19, 2009 @ 10:52 πμ | Απάντηση

  5. Πάντως ωραία δε θα είναι να βρεθώ τον Αύγουστο κάπου όπου θα χρειαστώ κασκόλ?

    Σχόλιο από sakafiora — Ιουνίου 19, 2009 @ 11:32 πμ | Απάντηση

  6. «Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι…»
    …αυτό το ίδιο…πάλι;;;

    «παγωτατζίδικο που έχει ανοίξει ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου»
    Καταστροφή!

    Κάτι που θα μπορούσες να κάνεις και έχει και τη πλάκα του είναι να κρατάς ένα Dream Journal ή κάτι που παίρνει ελάχιστο χρόνο όπως είναι το Mood Journal….

    Σχόλιο από ΑΑ — Ιουνίου 19, 2009 @ 11:54 πμ | Απάντηση

  7. Βρε ΑΑ, προσπαθώ απο χτες να γράψω κάτι στο μπλογκ σου και κλείνει ο εξπλόρερ, έχεις κάνει βουντού?
    Ο τίτλος είναι από τραγούδι του Παύλου Σιδηρόπουλου

    Σχόλιο από sakafiora — Ιουνίου 19, 2009 @ 12:40 μμ | Απάντηση

  8. Ακόμα και στον ύπνο σου βλέπεις παγωτά! Δε λες στη διαιτολόγο να στα προσθέσει στη δίαιτα γιατί μάλλον πέφτεις για ύπνο με τη λαχτάρα και να τι γίνεται! Λοιπόν ο Σάκης είναι σαφής ένδειξη οτι θα πάμε στο κόνσερτ. Ο Τεο με προβλημάτισε λίγο γιατί αν θέλεις να πάμε στη φυλάκα να τον δούμε τότε πες μου να παω κομμωτήριο! Τώρα ο Λυκουρέζος, η Ζωή και η Ζωζώ…ε με τόσα φεστιβάλ και τόση κουλτούρα να λες πάλι καλά που δεν είδες τον Γαλάτη να τραγουδάει «Καλημέρα Ασπρονήσι» στην Επίδαυρο με τον Ethan Hawk δεύτεη φωνή…με μούσι!

    Σχόλιο από One happy dot — Ιουνίου 19, 2009 @ 1:34 μμ | Απάντηση

  9. !!!
    Ότι και να κάνω εγώ, το voodoo του Bill Gates είναι πιο δυνατό😦

    Με ανησυχείς γιατί είσαι η δεύτερη που μου λέει για πρόβλημα στο blog σε δύο μέρες. Εγώ προσωπικά δεν παρατηρώ κάτι διαφορετικό αλλά χρησιμοποιώ firefox (you know, πυραλεπού!!!). «Δοκίμασε και θα με θυμηθείς».

    (Δεν πήγε το μυαλό μου καθόλου στο τραγούδι του Σιδηρόπουλου :-/)

    Σχόλιο από ΑΑ — Ιουνίου 19, 2009 @ 3:58 μμ | Απάντηση

  10. Αχ, το ξέρω κι εγώ firefox έχω στο σπίτι αλλά στο γραφείο επιμένουν explorer!
    Κι όταν βλέπεις τη διαφορά κάθε μέρα είναι για να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο!

    Σχόλιο από sakafiora — Ιουνίου 19, 2009 @ 3:59 μμ | Απάντηση

  11. Εγώ απλά να πω οτι όλοι απο τον «homo»sapiens προερχόμαστε…. :p

    Μη κόψεις την αγγουροντομάτα, τα μπουζουκια σε συνδιασμο με το ηρωδειο να κόψεις!!

    Σχόλιο από xipasmenos — Ιουνίου 19, 2009 @ 4:04 μμ | Απάντηση

  12. pou eisai paidi??xathikame!ti pairneis kai den mas ferneis?

    Σχόλιο από dimitra — Ιουνίου 22, 2009 @ 4:03 μμ | Απάντηση

  13. pou ‘sai bre dimitra?
    antitheta me osa lene ta paidia apo panw, egw epimenw oti ftaiei h aggourosalata! thes na sou ferw?😛
    briskw eishthria gia tallinn mesw londinou me easyjet 130euro aleretour kai etoimazw valitsaaaaaaaaaaa

    Σχόλιο από sakafiora — Ιουνίου 23, 2009 @ 9:38 πμ | Απάντηση

  14. ante kanonise giati to paidi proponeitai!
    egw tha paw parisi na dw kai grand prix,me joubert, verner kai sia, stis gynaikes that einai super, tha einai yunakim kai mao asada kai mallon h cohen!

    Σχόλιο από dimitra — Ιουνίου 23, 2009 @ 10:19 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

