Sakafiora

Δεκεμβρίου 24, 2011

Σακαφιόραμα 24 Δεκεμβρίου 2011

Filed under: Art — sakafiora @ 3:22 μμ

Eco Festival 2011 25-28 Νοεμβρίου 2011 στο ΜΕΚ Παιανίας – Ελεύθερη είσοδος

Φέτος το φεστιβάλ συστεγαζόταν με δυο άλλες εκθέσεις, Ελληνικά Τρόφιμα και Ποτα και Παραδοσιακά προϊόντα του κόσμου. Aυτό σήμαινε ότι έμπαινες νηστικός και νηφάλιος και έβγαινες χορτάτος και μεθυσμένος. Βρήκα το υπέροχο μέλι που είχα ξαναπάρει πέρυσι και εξαφανίστηκε, φυσικά σαπούνια, γραβιέρα Κρήτης, φωτογράφησα την αύρα μου, ενδιαφέρθηκα να καλλιεργήσω τρούφες και γενικώς πέρασα δύο (ή και παραπάνω) υπέροχες ώρες. Και του χρόνου!

 

Στην Οθόνη Φως του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη – Σοφία Βγενοπούλου / Ομάδα Grasshopper στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών 03/12/2011

Ένα μεγάλο μυστικό βάζει σε δοκιμασία τη φιλία μιας παρέας εφήβων και απειλεί να τινάξει στον αέρα την ισορροπία ενός ολόκληρου σχολείου. Ένα υπέροχο έργο από τον συγγραφέα του Λα Πουπέ. Η περιγραφή «εφηβικό θέατρο» αδικεί κάπως την παράσταση. Συμπαθητική η μικρή αίθουσα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, με μαξιλάρες κατάχαμα για τους μικρούς θεατές και άβολους ξύλινους πάγκους για τους υπόλοιπους. Πολύ καλές ερμηνείες και υπέροχο σενάριο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

3ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας 2-4 Δεκεμβρίου 2011 στο Σ.Ε.Φ. – Ελεύθερη είσοδος

Τα πάντα για το μέλι, εκατοντάδες παραγωγοί, μέλι κουμαριάς, φασκόμηλου, πορτοκαλιάς και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Τα δοκίμασα όλα και αγόρασα αρκετά. Δοκίμασα στολή μελισσοκόμου, δήλωσα μελισσοκόμος στη φόρμα που συμπλήρωσα και αναμένω με ενδιαφέρον το επόμενο φεστιβάλ.

Immortals

Μια από τις μεγαλύτερες βλακείες που έχω δει στη ζωή μου και 2 από τις πολυτιμότερες ώρες που έχασα τσάμπα. Μην περάσετε ούτε έξω από την αίθουσα.

.

.

Moneyball

Συμπαθητικό ταινιάκι με τον Μπραντ Πητ στο ρόλο του μάνατζερ μιας ομάδας μπέιζμπολ. Δεν κατάφερα ποτέ να μάθω πώς παίζεται το παιχνίδι, ούτε βλέποντας την ταινία, ούτε στα ταξίδια μου στην Αμερική (σε ένα πρωινάδικο προσπαθούσε ο σερβιτόρος να μου εξηγήσει γύρω στη μισή ώρα). Το μόνο που αποκόμισα από την ταινία σχετικά με τους κανόνες αυτού του παιχνιδιού είναι ότι ο προπονητής φτύνει μέσα σε κούπες. Θεός ο Μπραντ αλλά και οι υπόλοιποι, αλλά το θέμα του μπέιζμπολ με έκανε να χασμουριέμαι.

.

.

The Rum Diary

Ο Johnny Depp στο ρόλο του μαχόμενου δημοσιογράφου. Δυστυχώς είδα την ταινία με προκατάληψη (σιχαίνομαι τον Depp, τους δημοσιογράφους και δη τους μαχόμενους) κι έτσι χασμουριόμουν σε όλη τη διάρκεια της ταινίας.

.

.

Tower Heist

Μια καλούτσικη κωμωδία που υποτίθεται ότι συνδύαζε Μπεν Στίλερ και Έντι Μέρφυ, μόνο που ο Μέρφυ περιοριζόταν σε ένα μικρό ρολάκι. Δεν ξεκαρδίστηκα αλλά πέρασα ένα ευχάριστο απόγευμα.

.

.

DV8 στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών 08/12/2011

Στρατευμένη τέχνη, θρησκευτικά, η πάλη του χριστιανισμού με το Ισλάμ και οι πολιτικές τους προεκτάσεις. Το θέμα, εκτός του ότι με αφήνει αδιάφορη, θα ταίριαζε καλύτερα σε διάλεξη και όχι σε καλλιτεχνική έκφραση. Το βρήκα ελαφρώς βαρετό.

Οne Day

Το One Day είναι μια από αυτές τις ταινίες που αυτός και αυτή αγαπιούνται αλλά θα το καταλάβουν μόνο μετά από 30 χρόνια. Εμείς πλαντάζουμε στο κλάμα και ησυχάζουμε. Η Anne Hathaway σκίζει στο ρόλο της γκόμενας που τρώει απόρριψη και ο Jim Sturgess προκαλεί λιποθυμίες με την ομορφιά του. Δεν είναι και must see αλλά το λες ως και συμπαθητικούλι.

.

.

Puss in Boots

Απογοητευτική μεταφορά, σπάνια περίπτωση κινούμενου σχεδίου που δε μου άρεσε. Ο Μπαντέρας ως αισθησιακή φωνή του ερωτιάρη γάτου δε με έπεισε ενώ γενικά βρήκα την παραγωγή κάπως φτωχή και τσαπατσούλικη.

Faust (live from MET) στο Μέγαρο Μουσικής 08/12/2011 – 25€

Δύο ονόματα : Jonas Kaufmann & Rene Pape, δύο τραγουδιστές σε μεγάλη φόρμα που συγκλόνισαν τους θεατές. Όλο το υπόλοιπο από τα κοστούμια μέχρι την τραγική σκηνοθεσία (με την εξαίρεση του ευρηματικού τέλους) ήταν για κλωτσιές. Υπερβολική η τιμή του εισιτηρίου για την ποιότητα του ήχου – μούφα HD.

Ονειρεύτηκα πως είμαι καλά – Τα πάθη της ψυχής και η Λογοτεχνία στο Μέγαρο Μουσικής 13/12/2011

Η διάλεξη θα άρχιζε στις 19.00. Ομιλήτριες η Ζυράννα Ζατέλη (συγγραφέας) και η Φωτεινή Τσαλίκογλου (συγγραφέας, καθηγήτρια ψυχολογίας στο Πάντειο). Όταν έφτασα κατά τις 19.30 στο Μέγαρο, υπολόγιζα ότι θα μπώ σε μια μισοάδεια αίθουσα και θα καθίσω σε μιά από τις κενές θέσεις. Φαντάζεστε το σοκ που έπαθα όταν κατεβαίνοντας τα σκαλιά για να φτάσω στο χωλ έξω από την αίθουσα έπρεπε να περάσω ανάμεσα από καθήμενους. Η αίθουσα του Μεγάρου ασφυκτικά γεμάτη, οι καρέκλες του κυλικείου έξω από την αίθουσα είχαν επιστρατευτεί για να κάτσει ο κόσμος και η υπόλοιπη λαοθάλασσα καθόταν στα σκαλοπάτια, στο πάτωμα, μέχρι και όρθιοι. Όσα ακούστηκαν ήταν φυσικά άκρως ενδιαφέροντα ως και συγκλονιστικά. Αυτό όμως που ήταν θαύμα για μένα ήταν η συμμετοχή τόσων ανθρώπων, πράγμα που μόνο με αισιοδοξία μπορεί να με γεμίσει. (H φωτό για του λόγου το αληθές).

Παιδική Χορωδία της Ακαδημίας Βίκτορ Ποπόφ της Μόσχας στο Μέγαρο Μουσικής 13/12/2011

Μερικές εκπληκτικές παιδικές φωνές αλλά κατά τα άλλα ένα μέτριο πρόγραμμα στη μισοάδεια αίθουσα του Μεγάρου.

Σβετλάνα Κασιάν σοπράνο
Αντρέι Ίκοφ τρομπέτα
Λιούμποφ Βέζνικ εκκλησιαστικό όργανο

Παιδική Χορωδία της Ακαδημίας Βίκτορ Ποπόφ της Μόσχας
Διεύθυνση χορωδίας: Αλεξέι Πετρόφ

Η Καμεράτα με όργανα εποχής / Γιώργος Πέτρου – Μεσσίας του Handel στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών 20/12/2011

Ένας από τους χειρότερους Μεσσίες που έχουν ακούσει τα αυτιά μας. Απογοήτευση.

Ηelene Le Corre: σοπράνο
Ειρήνη Καράγιαννη: μέτζο-σοπράνο
Jason Darnell: τενόρος
Πέτρος Μαγουλάς: μπάσος
Μικτή χορωδία του Δήμου Αθηναίων
Διεύθυνση χορωδίας: Σταύρος Μπερής

 

Ένας χορός μεταμφιεσμένων στη Λυρική Σκηνή 22/12/2011

Ένα έξυπνο σκηνοθετικό τρικ, μια αρκετά καλή και μέσα στο κλίμα ορχήστρα, ο Πλατανιάς και η Αμέλια. Το υπόλοιπο άνευ αξίας συζήτησης.

Γουσταύος Γ΄ (Ρικκάρντο) Βίκτωρ Αφανασένκο
Άνκαρστραιμ (Ρενάτο) Δημήτρης Πλατανιάς
Αμέλια Ραντοστίνα Νικολάεβα
Ουλρίκα Άρβιντσον Χαρίκλεια Μαυροπούλου
Όσκαρ Βασιλική Καραγιάννη
Ρίμπινγκ (Σάμιουελ) Βαγγέλης Μανιάτης
Χορν (Τομ) Δημήτρης Κασιούμης
Χριστιανός (Σιλβάνο) Άκης Λαλούσης
Δικαστής / Υπηρέτης της Αμέλιας Άρης Προσπαθόπουλος

Habemus Papam

H νύφη το ‘σκασε αλλά με Πάπα. Μάπα.

.

.

.

Οι Ιππείς της Πύλου

Πάνω που νομίζαμε ότι είχαμε πιάσει πάτο, ο ελληνικός κινηματογράφος μας υπενθυμίζει ότι υπάρχει και χαμηλότερο σκαλοπάτι. Μια από τις χειρότερες ταινίες που έχουμε βγάλει, ξεπερνάει τις προσδοκίες και ρίχνει κι άλλο το επίπεδο. Μοναδική στιγμή του έργου, ο βιασμός της Βάνα Μπάρμπα στον αλευρόμυλο (δε τη βιάζουν, αυτή βιάζει). Μπορείτε να το πάτε fw και να δείτε μόνο αυτή τη σκηνή.

.

.

H μπαλάντα ενός ευαίσθητου δήμιου στο Θέατρο του Ήλιου 19/12/2011 –  €10

Μια ευχάριστη έκπληξη από τη θεατρική ομάδα Αστούρθοι. Δεν είχα ξαναδεί δουλειά τους και τώρα θα το επιδιώξω. Έξυπνο κείμενο, τέλεια ερμηνεία και μια ευχάριστη ώρα σε μια λογική τιμή. Μπράβο σε όλους.

Επικίνδυνη αποστολή. Πρωτόκολλο : Φάντασμα

Κλασική ταινία Τζέημς Μποντ με τον γυμνασμένο Τομ Κρούζ στο ρόλο του υπερήρωα. Όπως όλοι οι κοντοστούπιδες και ειδικά οι ηθοποιοί, ο Τομ περνάει τη μισή του ζωή στο γυμναστήριο μπερδεύοντας τον όγκο με το πολυπόθητο μπόι. Η ταινία είναι τετριμμένη (οι Ρώσοι είναι βλάκες, ένας τρελός θέλει να ρίξει πυρηνική βόμβα και στο τέλος αυτός ο γυμνασμένος κοντός και ικανοτερότερος όλων θα μας σώσει). Κατά τα άλλα η δράση είναι καταιγιστική και η ταινία σε κρατάει μέχρι το τέλος.

2 σχόλια »

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλα!!! Έπεσα πάνω στη σελίδα σας σήμερα το πρωί (Xmas γαρ και plenty of time for surffing) και διάβασα τα κατά τη γνώμη μου άδικα σχόλια σας για τη συναυλια της Καμεράτα με Μεσσία του Handel, στη Στέγη Γραμμάτων κ’ Τεχνών. Προσωπικα, θεωρώ ότι ηταν μια από τις καλύτερες εκτελέσεις του έργου στην Αθήνα τα τελευταία 10 χρόνια, εχοντας επίσης δει τόσο την εκτέλεση του Ton Koopmann στο Ηρώδειο, όσο και του Rene Jacobs στο Μέγαρο. Η ερμηνεία της Καμεράτα θεωρώ ότι ήταν εξαιρετική για τους εξής λόγους:
    -Έφερε την σφραγίδα του Γιώργου Πέτρου, που διηύθηνε με κέφι, κομψότητα, μουσικότητα και ενδιαφέρουσες ιδεές, οπως παντα.
    -Η Καμερατα σε μια από τις πιο επιτυχημένες ηχητικά εμφανίσεις της, με τα έγχορδά της στην καλύτερη τους φόρμα. Θαυμάσια Ουβερτούρα, Pifa, συνοδεία στις άριες και τα χορωδιακά.
    – Η χορωδία του Δημου Αθηναίων στην καλύτερή της εμφάνιση των τελευταιων ετών: Πρόσωπα χαμογελαστά, ήχος φρέσκος, ζωντανό τραγούδι. Υπέροχο «For unto us a child is born» με πεντακαθαρη κολορατούρα, ανατριχιαστικό «Since by man came death»…
    -Helene Le Corre εξαιρετική!!!! Ακούμε συχνά αραγε τέτοιο «Rejoice» ή «How beautiful..»
    -Jason Darnell ROCKS!!!! Επιτέλους ένα «Every valley» with balls!!!! Άκρως συγκινητικό «Τhy rebucke»
    Αδύναμα σημεία της βραδυάς:
    – Η κακή ακουστική της αιθουσας, η οποία χωρίς ανακλαστήρες ήχου είναι για τα μπάζα!!!!
    – Η (προφανώς) ασθενούσα Ειρηνη Καράγιαννη, αρκετά κάτω από το σύνηθες επ’ιπεδό της, που κατάφερε όμως να πει ένα συγκινητικότατο «He was despised»
    – To solo της τρομπέτας στο «The trumpet shall sound»…Τα καλά και τα κακά της φυσικής τρομπέτας!!! Θυμίζω σε οσους παρευρέθηκαν, το αντίστοιχο solo στον Μεσσία του Rene Jacobs στο Μέγαρο.
    Σεβομαι πολύ την γνώμη των άλλων, κυρίως γιατί στην Τέχνη δεν υπάρχει «απόλυτο», αλλά ένιωσα οτι ήθελα να εκφράσω την δική μου σε αντιπαράθεση με την δική σας.
    Με τις καλύτερες ευχές….

    Σχόλιο από cameratafan — Δεκεμβρίου 25, 2011 @ 10:39 πμ | Απάντηση

  2. Κι εγώ cameratafan είμαι, αλλά δυστυχώς ο Μεσσίας δεν ακουγόταν.

    Σχόλιο από sakafiora — Ιανουαρίου 8, 2012 @ 2:47 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Φτιάξε δωρεάν site ή blog στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: